بررسی علت تلف شدن «پیروز» در مجلس

14:56

معاون سازمان محیط‌ زیست در مورد چرایی تلف شدن «پیروز» توضیح داد و رئیس دامپزشکی مرکزی بابت این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد.
به گزارش سایت انتخاب، حسن اکبری، معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست در مورد چرایی تلف شدن «پیروز»،‌ توله یوز ایرانی توضیح داد. او گفت پیروز در شرایط خاصی بزرگ شد و از ابتدا سیستم ایمنی ضعیفی داشت.
همچنین بعد از تلف شدن «پیروز» امید مرادی، رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی از مردم عذرخواهی کرد و گفت: متاسفانه با وجود تلاش شبانه‌روزی همکاران من، تیم درمانی و تمام متخصصانی که در این راه به ما کمک کردند، درمان‌ها اثربخش نبود و پیروز تلف شد. ضمن تشکر از تلاش تمام همکاران و کسانی که به هر نحوی برای بقای پیروز کمک کردند، از طرف خودم و تمام همکارانم از مردم معذرت‌خواهی می‌کنم چرا که نتوانستیم پیروز را نگه داریم.

جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، در پی تلف شدن «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی، فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی نشست ویژه‌ای جهت بررسی علل و عوامل مربوطه و بررسی اقدامات صورت گرفته با مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از دامپزشکان و کارشناسان ساعت ۱۳:۳۰ امروز سه شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *