12:41

در پی بستری شدن جانباز هنرمند «داوود رضایی» در بیمارستان مصطفی خمینی به دلیل تشدید جراحات حاصل از دوران دفاع مقدس، ابوالفضل همراه مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس فرهنگسرای نیاوران با همراهی معاونین خود سیروس خدایی معاون اداری مالی و علیرضا جعفری مرام معاون هنری با حضور در این بیمارستان جویای احوال این ایثارگر بسیجی شدند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، طی این دیدار هنرمند جانباز داوود رضایی ، با گله مندی از وضعیت جانبازان بالخصوص جانبازان شیمیایی در دوره کرونا خواستار توجه بیشتر مسئولین ذی ربط از این قشر از ایثارگران شد.در ادامه ایشان ضمن تشکر از رییس فرهنگسرای نیاوران که خود از خانواده معظم شهدا می باشند و نیز معاونین ایشان بابت دیدار با جانبازان و ایثارگران،پیشنهاداتی نیز در جهت اجرای برنامه های هنری با الگوی اسلامی ایرانی در مجموعه نیاوران ارائه دادند.
ابوالفضل همراه نیز با تاکید بر لزوم توجه و حمایت همه جانبه از جانبازان سرافراز این مرزو بوم گفت: ایثارگران زیادی همچون حاج داوود رضایی در طی این چهل سالی که از انقلاب گذشته حضور داشتند که هر موقع کشور به آنان نیاز داشته با ایثار جان و مال خود جانفشانی کرده اند و حال می بایست مورد حمایت قرار گیرند.
در انتهای این دیدار،مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس فرهنگسرای نیاوران به همراه معاونین خود با اهدا لوح سپاس از این هنرمند جانباز تقدیر به عمل آوردند.
داوود رضایی در سال 63 و در عملیات بدر دچار عارضه شیمیایی و به درجه جانبازی نائل شد.ایشان طی سالهای گذشته در تعدادی فیلم کوتاه و بلند از جمله حج پاکان به کارگردانی هادی تاجیک ایفای نقش نموده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *