0:42

بانی‌فیلم: روزگذشته و همزمان با هفته نیروی انتظامی، سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران و برخی از مسئولان نیروی انتظامی با سینماگران دیدار کردند.
در این نشست که دیروز جهارشنبه 21 مهرماه در سالن «سیف الله داد» خانه سینما برگزار شد، برخی از سینماگران به طرح موضوعات و مشکلات خود هنگام تولید فیلم پرداختند.
یکی از سخنرانان این نشست محمدرضا عرب بود که به شکل مصداقی به برخی از نارسایی‌های میان سینماگران و نیروی انتظامی اشاره کرد.
جمال ساداتیان تهیه‌کننده فیلم «متری شیش‌ونیم» هم یکی از حاضران در این نشست بود که به مشکلاتی که هنگام ساخت این فیلم با آنها روبرو بود پرداخت.
در ادامه این نشست سردار رحیمی نیز در سخنانی از ارتباط مناسب پلیس با سینماگران گفت و خواستار رفع موانع و مشکلات تولید فیلم‌های سینمایی توسط تهیه‌کنندگان با نیروی انتظامی تاکید کرد.
سینماگران حاضر در این نشست محمدعلی نجفی رییس هیات مدیره خانه سینما، پوران درخشنده، حبیب اسماعیلی، محسن شایان‌فر، مسعود ده‌نمکی، محمدرضا عرب، جمال ساداتیان، منوچهر شاهسواری، کامران ملکی، غلامرضا موسوی، فرهاد توحیدی، عسکرپور، احمد میرعلایی و چند تن دیگر بودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *