18:47

مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در دیدار با علیرضا افتخاری موسیقی‌دان و خواننده ایرانی ،‌گفت: احترام به جامعه فرهنگ و هنر وظیفه ای سترگ در راستای اعتلای ایران اسلامی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم مصمم به حمایت همه جانبه از جامعه فرهنگی و هنری و رسانه ای است.
به گزارش رسیده، سید مجید پوراحمدی در این دیدار ضمن تجلیل از فعالیت های چندین ساله این هنرمند در عرصه موسیقی، گفت: احترام به جامعه فرهنگ و هنر وظیفه ای سترگ در راستای اعتلای ایران اسلامی است.
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم هرچه سریعتر با اجرای برنامه ها و سیاست ها در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر زمینه توانمند سازی اصحاب فرهنگ و هنر و رفع دغدغه های معیشتی آنها را محقق کنیم.
افتخاری هم در این دیدار با بیان خاطرات و تجربه های خود در حوزه موسیقی، گفت: توجه به برنامه های فرهنگی و هنری تأثیر بسزایی در شادابی و نشاط جامعه خصوصاً در دوران شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی دارد.
این هنرمند همچنین با اشاره به مشکلات هنرمندان در دوران کرونا گفت: رسیدگی به وضعیت بیمه ای و معیشتی هنرمندان خصوصاً پیشکسوتان این عرصه موضوع مهمی است که صندوق اعتباری هنر در حد توان آن را دنبال می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *