16:00

دو فیلم کوتاه «بچه‌ها» و «هفت سال ده روز کم» در باشگاه نمایش «سینه کید» هلند حضور خواهند داشت.
به گزارش رسیده، پیمان شاه‌محمدی مجری طرح و توزیع‌کننده فیلم کوتاه «بچه‌ها» درباره این فیلم گفت: دو فیلم کوتاه «بچه‌ها» به کارگردانی امیر دریانی و تهیه‌کنندگی نعیم بختیاری که پیش از این در چهاردهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی – سان فرانسیسکو (اولین جشنواره مستقل فیلم ایرانی در خارج از ایران) در بخش اصلی این جشنواره رقابت داشت این بار به همراه فیلم کوتاه «هفت سال ده روز کم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید نوری در چهارمین حضور بین‌المللی‌شان، در باشگاه نمایش جشنواره «سینه کید» هلند حضور خواهند داشت.
این باشگاه یک پلتفرم جهانی معتبر آنلاین است که فقط برای متخصصان صنعت فیلم از سراسر جهان همچون شبکه‌های بزرگ «زد دی اف»، «سوپر آر تی ال» و همچنین توزیع‌کنندگان متخصص و مدیران جشنواره‌های معتبری نظیر «برلیانه، زدلین، جیفونی، باف، جونیور فست و باستر» در دسترس و رقابت است. «سینه کید» مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌های «کودک و نوجوان» را که سالانه بیش از ۴۰۰ محصول اخیر کودکان است را از 13 اکتبر تا 31 دسامبر برای حرفه‌ای‌ها و متخصصان این صنعت ارائه می‌دهد.
فیلم «بچه‌ها» در مهمترین حضور جهانی‌اش به تازگی توانسته لوح تقدیر و جایزه بهترین پیام از ارزش‌های خانواده را از جشنواره بین‌المللی هنر مدرن و فیلم‌های معنوی اخلاقی «فرسکو» ایروان در کشور ارمنستان از آن خود کند.
فیلم «هفت سال ده روز کم» نیز پیش از این جایزه دوم بخش رقابتی فستیوال «هالیوود سیلور اسکرین» را از آن خود کرده و در جشنواره بین‌المللی «تراوک» و «جشن تصویر سال» به رقابت پرداخته بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *