14:15

دومین همایش بین‌المللی انجمن علمی باستان­‌شناسی ایران با موضوع «باستان‌‌شناسی، مردم و مدیریت میراث فرهنگی در ایران و انیران» با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری 12 و 13 آبان 1400برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، آیین گشایش دومین همایش دوسالانه بین‌المللی انجمن علمی باستان‌شناسی ایران با حضور باستان‌‌شناسان و متخصصان میراث‌فرهنگی ایران و کشورهای افغانستان، عراق، انگلستان، فرانسه، امریکا و لهستان روز چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
در این مراسم مصیب امیری رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، مرتضی حصاری رییس پژوهشکده باستان‌شناسی،محمداسماعیل اسماعیلی جلودار رییس انجمن علمی باستان‌‌شناسی ایران و دبیر علمی همایش، مرتضی خانی‌‌پور دبیر اجرایی همایش، جبرییل نوکنده رییس موزه ملی ایران سخنرانی خواهند کرد.
شروع رسمی همایش با نشست تخصصی و سخنرانی استادان برجسته و پیشکسوت باستان‌‌شناسی ایران، حکمت‌الله ملاصالحی از دانشگاه تهران، سیدمنصور سیدسجادی سرپرست کاوش‌های باستان‌‌شناسی شهر سوخته و عباس علیزاده عضو مؤسسه شرق‌‌شناسی دانشگاه شیکاگو همراه خواهد بود .
همچنین نشست‌های تخصصی با سخنرانی فرهیختگان ایرانی و خارجی در زمینه باستان‌شناسی و مردم، باستان‌شناسی و توسعه پایدار، چالش‌های باستان‌‌شناسی امروز و محوطه‌های در خطر، باستان‌‌شناسی و هویت‌های ملی و منطقه‌‌ای، پیوندهای فرهنگی، حفاظت و مدیریت میراث‌فرهنگی و تجارب جهانی آن و مدیریت محوطه‌‌های باستانی و گردشگری فرهنگی در طی دو روز ادامه خواهد یافت.
شرکت علاقمندان در این همایش از طریق لینک https://edulive.modares.ac.ir/b/its-h2r-6ci-otg امکان‌پذیر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *