14:23

ویژه برنامه «دورهمی کتاب» فرهنگسرای اندیشه، به معرفی و بررسی کتاب «ذهنیت انعطاف‌پذیر، رشد و ارتقا» می‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷، فرهنگسرای اندیشه با برگزاری ویژه برنامه «دورهمی کتاب» تلاش می‌کند تا کتاب و کتابخوانی را در بین عموم مخاطبان آورده و فرهنگ کتابخوانی را همگانی کند.
در این برنامه جمعی از نوجوانان گردهم آمده و کتاب‌هایی را زیر نظر یک مربی می‌خوانند. سپس از آنها خواسته می‌شود تا تجربیات خود از خواندن این کتاب‌ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و درباره آنها با هم صحبت کنند.
این برنامه تاکنون اجراهای متعددی در کتابخانه اندیشه داشته و در هر اجرا جمع زیادی از کودکان و نوجوانان مخاطب این برنامه بوده‌اند.
جدیدترین اجرا از برنامه «دورهمی کتاب» که ششمین اجرای آن در فصل زمستان است، فردا پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ در کتابخانه اندیشه برگزار می‌شود. در این جلسه قرار است کتاب «ذهنیت انعطاف‌پذیر، رشد و ارتقا» خوانده شده و مورد بررسی قرار گیرند.
کتاب «ذهنیت انعطاف‌پذیر، رشد و ارتقا» نوشته آنی بروک و ترجمه سارا یدالهی است که توسط انتشارات اسبار منتشر شده است. این کتاب به معرفی 2 ذهنیت ثابت و انعطاف‌پذیر در آموزش کودکان می‌پردازد و طی 12 گام به شکل قدم به قدم به معلم و دانش‌آموز کمک می‌کند الگوهای سنتی آموزش و سنجش را به چالش بکشد و محیط آموزشی را به فضایی غنی، رشد محور و یک اجتماع یادگیری بدل کند.
براساس این گزارش، ویژه برنامه «دورهمی کتاب» فردا پنج‌شنبه ۲۰ بهمن از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ در کتابخانه اندیشه برگزار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *