11:30

دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با دعوت از برگزیدگان ادوار گذشته جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها، کارگاهی آموزشی برگزار کرد.
به گزارش رسیده، این کارگاه به میزبانی حوزه هنری کردستان در سنندج با حضور و تدریس نصرالله قادری استاد ادبیات نمایشی برگزار شد.
شرکت کنندگان این کارگاه که از برگزیدگان دوره‌های اول و دوم جشنواره گلدسته‌ها بودند، از سراسر کشور در سنندج دور هم جمع شدند تا از سرفصل‌های تدریسی نصرالله قناری بهره‌مند شوند.
قادری در این کارگاه که از ۱۸ تا ۲۱ آبان برگزار شد، سرفصل‌هایی از قبیل «داستان دراماتیک چیست؟»، «اجزای درام» و «عناصر طرح و عناصر کاراکتر» را تدریس کرد و تمرین داد.
دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد کارگاه سه روزه را به منظور افزایش و ارتقاء سطح کیفی، فنی و توانایی انتخاب موضوع متناسب با نیازهای تئاتر بچه‌های مسجد برگزار کرد. این دوره تخصصی درحالی برگزار شد که بسیاری از شرکت‌کنندگان کارگاه در سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها طرح ارائه کرده‌اند.
گفتنی است سومین جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته‌ها» با هدف ارتقاء سطح کیفی نمایشنامه‌های ویژه‌ «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *