مخالفت با احتمال ساخته شدن سریال جیمز باند

14:30

دنیل کریگ احتمال ‌ساخته شدن جیمز باند در قالب دنباله‌های جانبی آنلاین را به باد انتقاد گرفت.
به گزارش مهر به نقل از ایندپندنت، آخرین بازیگر نقش جیمز باند گفته است جیمز باند مناسب تماشا کردن روی گوشی‌های موبایل نیست.
در حالی که ماه سپتامبر آمازون کمپانی مترو گلدوین مایر را که در چند دهه گذشته تولید کننده فیلم‌های باند بوده، به مبلغ ۸.۴۵ میلیارد دلار خرید، اکنون بازار احتمالات پیرامون عواقب این مساله داغ شده است.
بر مبنای این قرارداد اکنون غول آمازون با همه تکنولوژی‌ای که در اختیار دارد یکی از مالکان همه ادامه‌های جیمز باند است. حدود یک ماه پیش نشریه «سان» این احتمال را طرح کرد که آمازون قصد دارد تا ادامه‌هایی به سبک فیلم‌های مارول برای اکران آنلاین بر مبنای شخصیت باند تولید کند.
با این حال «ائون پروداکشنز» که روسای فیلم هستند و امتیاز ساخت ۰۰۷ را در اختیار دارند با این تغییرات مخالفت کرده‌اند.
حالا دنیل کریگ نیز در مصاحبه با «سان» مخالفت خود با تولید چنین مجموعه‌هایی بیان کرد و گفت جیمزباند چیزی نیست که بخواهی روی موبایل تماشا کنی.
کریگ که برای آخرین بار در جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست» بازی کرد، گفت: تماشای این فیلم در سینما یکی از بهترین اتفاق‌هایی است که می‌تواند رخ دهد. فیلم‌های باند باید همین‌طور دیده شود.
وی در ادامه افزود: این فیلم‌ها روی گوشی موبایل چندان خوب دیده نمی‌شوند. باید در سینماهای آیمکس آنها را دید. روی پرده ۳۰ فوتی عالی است. این فیلم‌ها یک رویداد خانوادگی هستند و موجب می‌شوند خانواده با هم بیرون برود. تا وقتی چنین فیلم‌هایی ساخته شود، سینما فرصتی برای ادامه بقا خواهد داشت.
«زمانی برای مردن نیست» دومین فیلم پرفروش هالیوودی امسال است و از اوایل پاییز که اکران شده تاکنون ۵۹۶ میلیون پوند (۷۷۴ میلیون دلار) در سراسر دنیا فروخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *