14:56

دمی لواتو (Demetria Devonne Lovato) می‌گوید که تور اخیرش در حمایت از آلبوم هشتم، آخرین تورش خواهد بود و دیگر نمی‌تواند این کار را انجام دهد.
به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، این خواننده اخیرا تصاویری را در اینستاگرام خود منتشر کرده بود که در حال نگاه کردن به بیرون از قاب پنجره یک هتل است و در توضیح این تصاویر آورده بود: «من آنقدر بیمارم که نمی‌تونم از تخت‌خواب بیرون بروم. دیگه نمی‌تونم این کار را انجام بدم. این تور اخیر آخرین تور من خواهد بود. عاشقتونم و ازتون ممنونم بچه‌ها.»
البته لواتو در استوری اینستاگرام خود در راستای اعلام برگزاری آخرین تور خود، نوشت: «به خاطر شما قدرتم را جمع می‌کنم تا از پس این کار برآیم. برای خواندنم به کمک نیاز دارم تا بتوانم با صدای بلند برای شما بخوانم عزیزانم.»
همچنین این خواننده ۳۰ ساله با انتشار یک عکس سلفی از بک‌استیج اجرای خود نوشت: «به سختی صدایم درمی‌آید؛ قرار است امشب بارها میکروفن را به سمت تماشاچیان بگیرم.»
لواتو در رسانه‌ها و آثار موسیقایی‌ خود، بارها درباره‌ی مبارزه با مصرف مواد مخدر صحبت کرده است. او در همین راستا در سال ۲۰۱۳ یادداشتی را با عنوان «قوی ماندن در تمام ۳۶۵ روز سال» منتشر کرده است.
این هنرمند همچنین در مستندی درباره خودش به نام Demi Lovato: Simply Complicated به اختلال دو قطبی‌اش اشاره کرده است.
او همچنین در مستندی دیگر درباره‌ی خودش در سال ۲۰۲۱، درباره‌ی اوردزش به علت مصرف بی‌رویه مواد مخدر و اتفاقی که موجب آن شد توضیح داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *