19:40

امیرعباس محسنی بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم « پوپک و مش ماشاالله» ایفای نقش کرده بود، پس از مدت‌ها تحمل بیماری، شب گذشته بر اثر سکته مغزی درگذشت.
به گزارش رسیده، امیرعباس محسنی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سپس وارد سینما شد. او از بازیگرانی بود که با بهرنگ علوی دوستی نزدیکی داشت. وی پس از از بازی در فیلم «پوپک و مش ماشاالله» به شهرت زیادی رسید و با پیشنهادات بیشتری رو به رو شد. محسنی در این فیلم نقش خواستگار پوپک را بازی کرد.
وی در سال ۱۳۹۲ فیلم «سایه مادر» به کارگردانی بابک رضوی را بازی کرد و در سال ۱۳۹۳ نیز دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند. در این سال سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج را بازی کرد و در کنار بازیگرانی نظیر سودابه بیضایی، الهام چرخنده، ویدا جوان و حمیدرضا عطایی به ایفای نقش پرداخت.
درست زمانی که این بازیگر شروع به طی پله‌های موفقیت در زندگی حرفه ای کرده بود، متوجه شد که بیمار است و سال‌ها با این بیماری جنگید.
این بازیگر در فیلم سینمایی «پوپک و مش ماشاالله»، فیلم‌های ویدئویی «در سایه مادر»، «من خودمم»، «شهر در امن و امان است»، «ورود به جزیره»، تله فیلم‌های «گروگان»، «سایه بر خورشید» و سریال‌هایی چون «پنجره»، «آسمان من» و «روبیک» ایفای نقش کرده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *