17:51

با فروش آثارش در یک گالری
جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوودی تنها در چند ساعت توانست از طریق فروش نخستین مجموعه آثار هنری خود سه میلیون پوند به دست بیاورد.
به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی، جانی دپ در عرض چند ساعت پس از اعلام خبر عرضه آثارش در اینستاگرام، ۷۸۰ چاپ را از طریق ۳۷ گالری به فروش رساند.
مجموعه «دوستان و قهرمانان» افرادی را به تصویر می‌کشد که الهام‌بخش دپ بوده‌اند؛ افرادی همچون کیت ریچاردز (یکی از بنیان‌گذاران، گیتاریست، ترانه‌نویس و خوانندهٔ دوم بند رولینگ استون) و الیزابت تیلور بازیگر هالیوودی و … .
جانی دپ می‌گوید که او همیشه از هنر برای بیان احساساتش استفاده می‌کند.
«نقاشی‌هایم زندگی‌ام را احاطه کرده بودند ولی من آنها را برای خودم نگه داشته بودم و خودم را محدود کرده بودم، هیچکس نباید خودش را محدود کند.»
این بازیگر می‌گوید که او از هنرش استفاده کرده که همچنین چهره آل پاچینو (بازیگر امریکایی) و باب دیلن اسطوره موسیقی فولک را به نمایش بگذارد تا اینگونه بتواند درباره‌ خانواده، دوستانش و افرادی که تحسین می‌کند، تأمل کند.
همه این ۷۸۰ اثر هنری تنها در عرض چند ساعت در روز پنجشنبه با قاب‌های منحصر به فرد به قیمت ۳۹۵۰ پوند به فروش رفتند و مجموعه کامل چهار تصویر با قیمت ۱۴۹۵۰ پوند به فروش رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *