21:21

استیون اسپیلبرگ از ساخت نخستین فیلم بلند دخترش «با بودجه‌ای آبرومند» خبر داده است.
به گزارش ایرنا، کارگردان دوئل، ارواح خبیثه و خانواده فیبلمن در خلال گپی با جیسون بیتمن، ویل آرنت و شان هیز درباره طیف وسیعی از موضوعات مختلف اعم از خانواده، فیلم جدیدش، کارگردانی و حتی درگیری او یک بازیگر جوان در اوایل زندگی گفت این که دخترش دستری آلین اسپیلبرگ با بستن قراردادی برای اولین کارگردانی‌ خود، راه او را دنبال می‌کند «برای کل خانواده هیجان انگیز است».

اما این بیتمن بود که خبر ددلاین در ماه گذشته درباره دستری که قراردادی با شرکت تامین مالی و تولید فیلم و تلویزیون Thunder Road Films متعلق به بازیل ایوانیک و اریکا لی بسته تا اولین کارگردانی خود را در فیلم Four Assassins (And a Funeral) انجام دهد.

پروژه‌ای که دستری قرار است آن را کارگردانی کند، بر اساس فیلمنامه‌ای از رایان هوپر خالق فهرست سیاه بوده و به عنوان ترکیبی از The Kingsman، Knives Out و Succession توصیف می‌شود.

اسپیلبرگ به فیلم کوتاه دستری که پیشتر آن را ساخته اشاره می‌کند و می‌گوید او (دستری) یک فیلم کوتاه فوق‌العاده ساخت که من آن را دوست داشتم. تهیه‌کنندگان سریال جان ویک این فیلم را دیدند و به او فیلمی با بودجه‌ای آبرومند ارائه کردند که برای کل خانواده هیجان انگیز است.

این کارگردان مشهور همچنین گفت که اسب‌ها اولین علاقه دخترش دستی بودند و او بیشتر عمرش عاشق سوارکاری بود که سرانجام دست از آن کشید و توجه خود را به سمت ساخت فیلم معطوف کرد.

به گفته اسپیلبرگ، دستری هر روز سر صحنه فیلمبرداری بود و این تنها چیزی بود که همیشه به انجام آن علاقه داشت.

او می‌گوید دستری ممکن است تنها فرزندی از ۷ فرزندش باشد که درست جا پای پدر می‌گذارد. اسپیلبرگ در عین حال می‌گوید اما تمام بچه‌هایم به شکلی در هنر هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *