نقاش‌زاده: صاحبان آثار حق خروج فیلم خود را از جشنواره ندارند

13:32

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: صاحبان آثارِ حاضر در جشنواره بر اساس آیین‌نامه حق انصراف فیلم‌های خود از جشنواره فیلم فجر را ندارند.
مسعود نقاش زاده روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا درباره انصراف تهیه‌کننده فیلم ملاقات خصوصی از حضور در جشنواره فیلم فجر، تاکید کرد: فیلمسازان، تهیه کنندگان و کارگردانان قبل از اعلام فیلم های خود به جشنواره، آیین نامه ای را امضا می کنند.
وی افزود: بر اساس این آیین نامه، آنان حق انصراف و خارج کردن فیلم های خود آن هم چند ساعت قبل از پایان جشنواره ندارند.
گفتنی‌ست امیر بنان، تهیه کننده فیلم ملاقات خصوصی روز گذشته و در ساعاتی پیش از اعلام نامزدهای چهلمین جشنواره فیلم فجر، با ارسال نامه ای به مسعود نقاش زاده، دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر، انصراف فیلم خود را از داوری های این دوره از جشنواره اعلام کرد.
این فیلم در ۲ بخش بهترین فیلم اول و بهترین بازیگر مکمل مرد، نامزد بود.
در نامه تهیه کننده فیلم ملاقات خصوصی به دبیر جشنواره فیلم فجر آمده بود: نظر به عدم توجه به آرای مردمی در جشنواره فجر، حذف آن و از طرفی با عنایت به اینکه به زعم این حقیر، این تصمیم اثر وضعی بر سینمای ایران دارد، ضمن سپاس از حضرتعالی از شما و همکاران‌تان به این وسیله اعلام می دارم که فیلم ملاقات خصوصی را به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی اینجانب از داوری جشنواره خارج کنید و در هیچ یک از بخش ها داوری نشود. امیدوارم جوابی برای حق الناسی که ضایع شد، داشته باشید.
در بخش پایانی نامه تهیه کننده فیلم ملاقات خصوصی تاکید شده است: در پایان از مردم عزیز و تماشاگران ملاقات خصوصی، تشکر می کنم، سپاسگزارم و امید دارم به یاری حق تعالی در اکران عمومی بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *