چهره‌های مطرح سینما و هنر ایران برای ارزیابی و داوری آثار، به نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» پیوستند.
به گزارش رسیده، نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» که با دبیری حمید خانی از 27 تا 28 مرداد در تهران برگزار می‌شود، هیات داوران 2 بخش فیلم و عکس خود را معرفی کرد.
با حکم دبیر جشنواره، مهدی آشنا عکاس با سابقه سینما و تئاتر به عنوان رئیس هیأت داوران این دوره از جشنواره منصوب شد.
در بخش فیلم نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی»، حسن معجونی، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور، هدی زین‌العابدین و هوتن شکیبا از چهره‌های مطرح سینمای ایران کار ارزیابی و داوری آثار متقاضی حضور در این بخش از جشنواره را بر عهده گرفتند.
در بخش عکس جشنواره نیز کار ارزیابی و داوری آثار برعهده حمید جبلی، سیف‌اله صمدیان، محمود کلاری، فرهاد آئیش و مهدی پاکدل از هنرمندان مطرح سینما و هنر ایران است.
نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آگاهی‌بخشی درباره اهمیت مصرف هوشمندانه برق و تأثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، برگزار می‌شود.
آثار ارسالی به این جشنواره توسط هیأت داوران ارزیابی می‌شوند و به 10 اثر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. این جشنواره تلاش دارد بستری برای رقابت سالم و کشف استعدادهای جوان در عرصه فیلم‌سازی و عکاسی فراهم کند.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، دریافت آثار از 28 خرداد آغاز می‌شود و هنرمندان عکاس و فیلم‌ساز از سراسر کشور می‌توانند از این تاریخ، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
جزئیات بیشتر درباره نحوه ارسال آثار متعاقبا اعلام می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *