10:35

تهیه کننده سریال تلویزیونی «خوشبرگ» گفت: بعد از مجموعه «کتابفروشی هدهد»، سریال «خوشبرگ» را می‌توان را دومین مجموعه با هدف ترویج کتابخوانی در صداوسیما دانست.
تهیه کننده این مجموعه روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان این که دستاورد سریال معرفی یک کتاب در هر قسمتِ حدوداً بیست دقیقه‌ای است اظهار داشت: ما طی ساخت فصل اول سریال خوشبرگ، سه پیک کرونا داشتیم. استمرار کرونا و محدودیت‌های مکانی، از جمله تخریب لوکیشن اولیه و محدودیت‌های مالی، کمی در کارمان گره انداخت. به همین علت فصل اول را با مشورت مدیران شبکه زودتر به پایان بردیم و در حال برنامه‌ریزی و مذاکره برای فصل دوم هستیم.
ایمان ایرانمنش افزود: در این مجموعه آقای رضا فیاضی نقش «آقای حکمت» را دارد که در تقابلی با چاشنی طنز، مقابل آقای خوبزاده که نقش‌آفرینی آن بر عهده آقای مجید شهریاری است قرار می‌گیرد. آقای خوبزاده با راه انداختن گیم نت در کنار رستوران خوشبرگ آقای حکمت -که به جای غذا با کتاب از نوجوانان پذیرایی می‌کند- ماجراهای جذابی رقم می‌زند.
به گزارش ایرنا، این روزها فصل اول مجموعه تلویزیونی خوشبرگ از شبکه امید در حال پخش است. این سریال که مخاطبان شبکه امید، یعنی نوجوانان را هدف گرفته، با هدف ترویج کتابخوانی، به خصوص در رده سنی نوجوان ساخته شده است.
برخی از عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از؛ تهیه کننده: ایمان ایرانمنش، کارگردان: رامین معقولی، نویسنده: مصطفی رجب‌زاده، بازیگران: رضا فیاضی، مجید شهریاری، محمد اسدی، الهه فیض، امیرحسین صفرعلی، آیدا ابراهیمی، شهرزاد علی‌محمدی، وحید کهزادی، سونیا خاموشی، امیرمحمد میرسید و… .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *