بدلکار زن «دسته دختران»: آرزویم پرش از هواپیمای در حال پرواز است!

10:50

بدلکار زن فیلم «دسته دختران» با بیان اینکه پرش از ارتفاع ۲۴ متری را تجربه کرده، گفت: آرزویم این است که روزی از هواپیمای در حال پرواز به پایین بپرم.
پریسا میرزایی، بدلکار فیلم‌های دسته دختران و تیغ و ترمه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: از سال ۹۶ در کنار استاد علیرضا فتحی شروع به فعالیت کردم و الان عضو بدلکاران گروه جوزی هستم. در فیلم تیغ و ترمه بدل ستاره اسکندری بودم و در فیلم دسته دختران هم به جای پانته آ پناهی‌ها و نیکی کریمی صحنه‌های پرش از ماشین و افتادن از کامیون را بدل زدم. این فیلم چون نشان می‌داد خانم ها با شجاعت در جنگ جنگیدند برایم جالب بود.
وی با بیان این که از کودکی در رشته ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی فعال بوده افزود: بدلکاری از این نظر برایم جذاب است که هیجان دارد و انرژی‌ام را تخلیه می‌کند. با بدلکاری همه رشته های ورزشی را می شود تجربه کرد. فعلا در تئاتر به عنوان بازیگر فعالیت دارم. دوست دارم یک بازیگر و بدلکار حرفه ای شوم و خودم بدل خودم را بزنم و بدلکار به جای من نباشد.
میرزایی درباره ضرورت فعالیت بدلکاران زن توضیح داد: در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها آقایان جای خانم‌ها بدل می زنند که وجهه قشنگی ندارد. آنها مانتو می‌پوشند و مقنعه سر می‌کند تا شبیه خانم‌ها شوند. در حالی که جثه آقایان از جثه خانم‌ها درشت‌تر است.
وی افزود: در کارم چون مسائل ایمنی را رعایت کرده‌ام تا به حال برایم اتفاقی نیفتاده است. توصیه‌ام به جوانان علاقه‌مند به بدل کاری این است که خودسرانه کاری نکنند و زیر نظر استادهای حرفه‌ای تمرین کنند.
بدلکار زن فیلم دسته دختران با اشاره به این که پرش از ارتفاع ۲۴ متری را تجربه کرده گفت: آرزویم این است که روزی از هواپیمای در حال پرواز به پایین بپرم. خودسوزی را خیلی دوست داشتم که در سریال سلمان‌فارسی تجربه کردم. تجربه پرش از ارتفاع را خیلی دوست دارم. اوایل یک کم ترس داشتم. ولی در توچال از ارتفاع ۲۴ متری روی تشک ایربک پریدم و متوجه شدم که خیلی به این کار علاقه دارم. در سریال سلمان فارسی بدل بازیگران خانم خارجی هستم و علاوه بر خودسوزی افتادن از کالسکه را هم اجرا می‌کنم.
وی با تاکید بر این که عملکرد بدلکاران دیده نمی‌شود اظهار داشت: ما باید منتظر بمانیم که تیتراژ بیاید و اسم ما دیده شود. برای بدلکاری در فیلم دسته دختران منتظر بودیم در جشنوار فجر یک لوح تقدیر به گروه ما بدهند که همان را هم ندادند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *