13:49

لیام همسورث جایگزین هنری کویل در فصل چهارم مجموعه «ویچر» شده است؛ خروج زودهنگام بازیگر نقش «سوپرمن» طرفداران را شوکه کرده است.

به گزارش ایرنا، در فصل چهارم ویچر، لیام همسورث نقش گرالت از ریویا را بازی خواهد کرد به نظر می‌رسد که برخی ناآرامی‌ها در پشت صحنه منجر به کنار رفتن هنری کویل شده است.
یک هنرمند دنیای دیجیتال همسورث را در این نقش به تصویر کشیده است. با وجود ابراز ناامیدی از کنار رفتن کویل، پوستری که کاربر اینستاگرام pixelstudios۸۳ از فصل چهارم ویچر همرسانی کرده و در آن تصویر احتمالی از همسورث در هنگام ایفای نقش دیده می‌شود ممکن است برای طرفداران کمی‌ امیدوارکننده باشد که لیام از عهده نقشش برمی آید.

خروج زودهنگام سوپرمن از ویچر طرفداران را شوکه کرد

گفته می‌شود که این بازیگر پیشتر و قبل از انتخاب بازیگران برای نقش گرالت تست داده بود و در نتیجه تهیه‌کنندگان ویچر برای یافتن جایگزین کاویل نیازی نبود جای دوری بروند.
این بازیگر گفته خوشحال است نقشی را ایفا می‌کند که از زمان ایفای آن توسط کویل آرزویش را داشت.

هنری کویل در فصل سوم ویچر پیش از تحویل نقش خود به همسورث که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، بازی می‌کند.
طرفداران ویچر بیش از یکصد هزار امضا برای بازگشت کویل به نقش خود جمع‌آوری کرده‌اند.خروج زودهنگام سوپرمن از ویچر طرفداران را شوکه کرد

ویچر، یک سریال تلویزیونی اینترنتی در ژانر درام فانتزی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ بر پایه مجموعه کتاب به همین نام نوشته آندژی ساپکوفسکی ساخته شده‌ است. داستان ویچر در یک جهان خیالی با الهام از قرون وسطی جریان دارد و به شرح زندگی گرالت از ریویا و پرنسس سیری می‌پردازد که سرنوشتشان با یکدیگر پیوند خورده‌است. هنری کویل، فریا آلن و آنیا چالوترا ستارگان این سریال هستند.

فصل اول این سریال متشکل از هشت قسمت بود و در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به‌صورت کامل در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال بر پایه آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت ساخته شد که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از سرگذشت‌نامه اصلی ویچر بودند. فصل دوم متشکل از هشت قسمت در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. نتفلیکس در سپتامبر ۲۰۲۱ این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *