11:48

بانی‌فیلم: پس از اینکه مشخص شد تغییر و تحول در بدنه مدیریت دولتی سینما قطعی‌ست و تلاش‌ها و لابی‌ها برای ابقای برخی از مدیران فعلی به جایی نرسید، روابط عمومی سازمان سینمایی دست به کار شده تا برای رییس سازمان سینمایی دولت دوازدهم آبروداری کرده و وداعی به یادماندنی برای او تدارک ببیند!
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار بانی‌فیلم، مسئول روابط عمومی سازمان سینمایی با ارسال متنی برای تعدادی از کارگردانان از آنها خواسته ویدیویی از خدمات حسین انتظامی تهیه کنند تا در یک مجموعه ویدیوی تصویری از خدمات او پرده‌برداری شود.
در این متن که با برنامه‌ریزی مستقیم مسئول فعلی روابط عممی سازمان سینمایی و پیگیری‌های تلفنی او با کارگردانان و برخی تهیه‌کنندگان همراه بوده، از سینماگران خواسته شده:

«سلام. وقت بخیر
برای تودیع آقای دکتر انتظامی، گزارشی در حال آماده کردن هستیم. لطفا در صورت امکان و تمایل درباره یکی از موارد زیر ویدیویی ارسال فرمایید.
-ویژگی‌های فردی
-ویژگی‌های مدیریتی
-یک دستاورد مدیریتی با وجود کرونا
-نگاه به فرهنگ
-نگاه به سینما
-تفاوت با دیگران
-خاطره
ممنونم»

این درخواست عجیب از جانب روابط عمومی و پیگیری مسئول فعلی آن، در شرایطی عنوان می‌شود که عملکرد حسین انتظامی در سازمان سینمایی مورد انتقاد شدید بسیاری از دست‌اندرکاران سینما اعم از تهیه‌کنندگان و کارگردانان قرار دارد.
انفعال در برابر مسایل و مشکلاتی از جمله واگذاری کامل امور مربوط به شبکه نمایش خانگی، برگزاری جشنواره‌های بی‌خاصیت، مشکلات حل نشده معیشتی دست‌اندکاران سینما و تعطیلی سالن‌های سینمایی و انبوهی از بدهکاری سینماداران، تنها بخشی از عملکرد و ویژگی‌های دوران ریاست مدیریت حسین انتظامی‌ در سازمان سینمایی‌ست که مورد انتقاد شدید سینماگران قرار دارد.
به نظر می‌رسد این ویدیوی نمایشی که گویا قرار است با بودجه وزارت ارشاد و سازمان سینمایی هم تهیه شود، راه گریزی برای پاسخگویی عملکرد و همچنین چشم‌پوشی از ضعف‌های نهان و آشکار مدیریت رییس سارمان سینمایی دولت روحانی و مشاوران و زیرمجموعه‌های او خواهد بود.
پاسخگویی دقیق از سوی سازمان سینمایی در باره دلایل و چرایی تهیه این ویدیوی تبلیغاتی در روزهای پایانی ریاست انتظامی، می‌تواند ضمن شفاف‌سازی، از مطرح شدن موارد نادرست و تبلیغاتی برای پوشش دادن ضعف‌ها، پیشگیری نماید.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار بانی‌فیلم، اگرچه مسئول فعلی روابط عمومی در تماس با برخی از کارگردانان برای شرکت در این کارناوال تبلیغاتی، با واکنش منفی آنان روبرو شده اما گمان می‌رود این روند تبلیغاتی ادامه داشته باشد تا مراسم بدرقه باشکوه برای حسین انتظامی در خاطر تصویری سینماگران و مدیران آتی بماند!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *