21:16

پیکر زنده‌یاد رفعت هاشم‌پور امروز با حضور دوبلورها در قطعه هنرمندان بهشت سکینه خاکسپاری شد.

به گزارش مهر، مراسم تشییع زنده یاد رفعت (رأفت) هاشم پور امروز شنبه هفتم اسفندماه در بهشت سکینه کرج برگزار شد.

رفعت هاشم‌پور روز گذشته بر اثر کهولت سن درگذشت و امروز در قطعه هنرمندان بهشت سکینه خاکسپاری شد.

جمعی از گویندگان و دوبلورها در این مراسم حضور داشتند که شامل ژرژ پطروسی، شوکت حجت، امیرمحمد صمصمامی، مجتبی نقی ای مدیر دوبلاژ سیما، علی همت مومیوند، جواد پزشکیان، محمد علی جان پناه، شهراد بانکی و… می‌شدند.

رفعت هاشم‌پور به خانه ابدی بدرقه شد/ یکی از معدود ستارگان دوبله

علی همت مومیوند در این مراسم بیان کرد: من خدمت همه همکاران عزیزم و دوستانی که طرفدار هنرنمایی‌های بی بدیل خانم هاشم‌پور بوده‌اند تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات خودم می‌دانم که شاگرد خانم هاشمپور بودم و از او خیلی یاد گرفته‌ام.

در ادامه ژرژ پطرسی یادآور شد: رفعت هاشمپور یکی از بنیان گذاران دوبلاژ ایران بودند، او یکی از معدود ستارگان دوبلاژ ایران بود و خوش به حالش که در دل میلیون‌ها ایرانی از هر سنی جای دارد. او نقش‌های بسیار بزرگی در فیلم‌های ماندگار گفته است و با بار ارزشمندی این جهان را درک کرده است.

رفعت هاشم‌پور به خانه ابدی بدرقه شد/ یکی از معدود ستارگان دوبله

وی ادامه داد: روحش شاد و امیدوارم جایگاهش بهشت باشد امیدوارم جلال (مقامی) عزیز هم چندان احساس تنهایی نکند. ما از این پس بیشتر باید به ایشان برسیم و او را به استودیوها ببریم تا حالش بهتر شود.

شوکت حجت نیز در این مراسم اظهار کرد: خانم هاشم پور یکی از عزیزانی بود که من همیشه از او درس استقامت یاد گرفته‌ام. من رل فیلیکس را در سریال «قصه‌های جزیره» می‌گفتم که سختی‌هایی داشت و تنها کسی که صبوری کرد تا من بتوانم این نقش را به درستی بگویم خانم هاشم پور بود. من اعتقاد دارم جای او خوب است. او با اینکه از دوبله فاصله گفته بود اما هنوز بسیاری عزیز است. او در هر جمله‌اش به ما درس می‌داد.

1 دیدگاه

  • تسلیت به هنرمند محبوبم جلال مقامی رفعت هاشم پور دوبلور خوش صدا هتی کینگ جکی باروت قصه های جزیره فخری خوروش فیلم تاراج شهلا ریاحی ویوین لی اسکارلت بربادزفته زنده گی پرباری داشت به قول همت مومیوند خوش به حالش که در دل میلیون‌ها ایرانی از هر سنی جای دارد. او نقش‌های بسیار بزرگی در فیلم‌های ماندگار گفته است و با بار ارزشمندی این جهان را درک کرده است. خوبه همت مومیوند دوبلور الک کیانگ امیر محمد صمصامی دوبلور گاس با شوکت حجت دوبلور فیلیکس اومدند باید مریم شیرزاد مینو غزنوی با مریم صفی خانی دوبلور ژانت کینگ مهوش افشاری دوبلور فیلیسیتی کینگ می امدند حیف شد رفت ……… دخترش مرجان مقامی انگلیس بود توانست بیاید عایا ……… خدا رحمتشون کند روحشون شاد یادش گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *