12:27

پیکر زهره فکور صبور بازیگر سریال‌های خاطره‌انگیزی چون «دلنوازان» و «مسافری از هند» امروز پنجشنبه، ۱۲ اسفند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا، زهره فکور صبور صبح امروز طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه، هنرمندان و اعضای خانواده‌اش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در جوار مزار محمدرضا قدرت‌نما، فیلمساز، عکاس و نوازنده فقید، به خاک سپرده شد.
مراسم ترحیم این هنرمند روز شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ بر سر مزارش در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.
پیکر مرحومه فکورصبور در قطعه هنرمندان (۸۸ ) ردیف ۱۶۴ به خاک سپرده شد.


از جمله هنرمندان حاضر در مراسم تشییع زهره فکور صبور حضور داشتند می‌توان به فریبا نادری، مهران مهام، کاظم هژیرآزاد، بهرنگ توفیقی، فریبا کوثری، الناز حبیبی، زهرا داوودنژاد و کاوه خداشناس اشاره کرد.
فکور صبور این روزها مشغول بازی در سریال‌ تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود که شب گذشته ۱۰ اسفندماه در منزل شخصی‌اش درگذشت.
بنابر پیگیری‌های انجام شده این بازیگر در مجموعه تلویزیونی بی‌همگان نقشی متفاوت را داشت و حدود دو ماه سر صحنه این سریال حضور پیدا می‌کرد. هنوز مشخص نیست چقدر از بازی او در این سریال باقی‌مانده بود و کاراکترش چه سرانجامی پیدا خواهد کرد.
زهره فکور صبور در سریال هایی چون دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ‌وفنگ و … ایفای نقش کرده بود.
این بازیگر اول فروردین ماه ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. آخرین حضور او به سریال بی‌همگان برمی‌گردد که این روزها در تهران فیلمبرداری می‌شود و قرار است سال ۱۴۰۱ در کنداکتور شبکه سه قرار بگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *