9:45

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام اینکه این موسسه از ناشران خصوصی بیشتر حمایت می‌کند، گفت: البته به ناشران دولتی هم تا جایی که بتوانیم کمک می‌کنیم.
حامد علامتی با تاکید بر حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ناشران این حوزه به ایرنا گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات کانون برای حمایت از ناشران حوزه کودک و نوجوان استفاده می‌کنیم؛ تا اگر مشکلی دارند یا اگر در برخی از مراکز دولتی و حوزه حاکمیتی با مانعی مواجه شدند، مشکل آن‌ها با حمایت کانون رفع شود.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره شرایط دشوار ناشران حوزه کودک و نوجوان در کمبود کاغذ دولتی، بیان کرد: برای حل مشکلات کاغذ در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان در حال رایزنی با موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران هستیم اما هنوز به نتیجه نرسیدیم.
او بهترین روش حمایت کانون از ناشران حوزه کودک و نوجوان را خرید کتاب از آن‌ها اعلام کرد و افزود: از ناشران این حوزه کتاب می‌خریم اما نه لزوما کتابی که در ذهن ناشران است. با توجه به درخواست‌هایی که داریم کتاب خریداری می‌کنیم. البته در این مسیر حتما از ناشران خصوصی بیشتر حمایت می‌کنیم؛ چراکه ناشران دولتی به کمک زیادی نیاز ندارند. باید از ناشران خصوصی حمایت کنیم البته به ناشران دولتی هم تا جایی که بتوانیم کمک می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *