21:21

بانی‌فیلم: هر روز بخشی از شهرهای مختلف اوکراین در اثر تهاجم نظامی روسیه دچار آسیب‌های فراوانی می‌شود. بمباران بخش‌های مسکونی و بیمارستان‌ها توسط ارتش روسیه، موجی از مخالفت‌های سازمان‌ها و نهادهای جهانی را نسیت به این اعمال و رفتارهای غیرانسانی به وجود آورده است.
شهر خارکف یکی از شهرهای اوکراین است که همچنان زیر آتش بمباران ارتش روسیه قرار دارد و بیمارستان این شهر هم از آسیب‌های تهاجم روس‌ها در امان نمانده است.
ایرینا یکی از پزشکان زن بیمارستان شهر خارکف است که هر روز با انتشار فیلم‌هایی از خدمت‌رسانی‌ خود و دیگر تیم پزشکان و پرستاران به مردم این شهر به جهانیان گزارش می‌دهد.
دامنه انتشار این فیلم‌ها تا جایی پیش رفته است که دیوید بکام فوتبالیست سرشناس با حمایت اینستاگرامی از این پزشک اوکراینی، از کار شگفت‌انگیز او و دیگر کادر بیمارستانی اوکراین تجلیل کرده.


به گزارش بانی‌فیلم به نقل از بی بی سی، دیوید بکام، فوتبالیست سابق انگلیسی، روز یکشنبه اعلام کرد که کنترل حساب اینستاگرام خود را به یک پزشک اوکراینی واگذار کرده است.
دکتر ایرینا یکی از پزشکان زن اوکراین و رئیس یک مرکز منطقه‌ای پری ناتال در شهر خارکف این کشور، روز خود را با انتشار ویدئوهایی درباره کار و تلاش پزشکان اوکراینی در طول جنگ روسیه با این کشور می‌گذراند.
در فیلم‌هایی که این پزشک اوکراینی منتشر کرده نشان می‌دهد که نوزادان تحت درمان در بیمارستان خارکف به یک زیرزمین منتقل شده‌اند که محلی برای اسکان بیمارانی‌ست که برای فرار از گلوله باران باید به آنجا منتقل شوند.
صفحه اینستاگرام دیوید بکهام بیش از ۷۱ میلیون دنبال‌کننده دارد. این ورزشکار در باره علت واگذای صفحه اینستاگرامش گفت که می خواهد با این کارش “فعالیت شگفت‌انگیز ایرینا و کارکنان بهداشتی مانند او را که برای نجات جان مردم در اوکراین انجام می دهند” برجسته کند.
ایرینا پزشک شجاع اوکراینی در یکی از ویدیوهایی که منتشر کرده می‌گوید: «ما پزشکان و پرستاران نگران هستیم، گریه می‌کنیم اما هیچ یک از ما تسلیم نمی‌شویم.»
گفتنی‌ست که دیوید بکهام یکی از ورزشکارانی است که درباره جنگ روسیه با اوکراین صحبت می‌کند و ناراحتی خود را از تهاجم ارتش روسیه ابراز کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *