فقدان آن مرحوم خسارتی برای جامعه فرهنگی کشور است

11:41

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام سید محمود دعایی ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، فقدان وی را خسارتی برای جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور دانست.
به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی در دیدار با خانواده زنده یاد حجت الاسلام سید محمود دعایی ضمن ابراز همدردی با بیت آن مرحوم، برای آن زنده یاد از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت کرد.
در این دیدار فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایمان شمسایی مدیر کل خبرگزاری ها و مطبوعات داخلی و شماری از مدیران این وزارتخانه اسماعیلی را همراهی کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این دیدار نیز در پیام تسلیت خود پیرامون شخصیت سیدمحمود دعایی نوشته بود: مرحوم دعایی با بیش از ۴ دهه مسئولیت در روزنامه اطلاعات و حضور ۶ دوره ای در مجلس شورای اسلامی، یک چهره متخلق و برجسته رسانه ای و سیاسی بود که فقدانش تاسف برانگیز است.
اسماعیلی همچنین شب گذشته در حساب کاربری توییتری خود آورده بود: «شخصیت منصف، متشرع، متواضع، متخلق، ساده زیست و مردمی که بسیار دوست داشتنی بود. به امام خمینی و حضرت آقا عمیقا محبت داشت و پای ثابت نمازجمعه های تهران بود. به اصحاب رسانه و خانواده عزیزش از صمیم قلب تسلیت عرض می نمایم.»
حجت الاسلام دعایی نماینده شش دوره ابتدایی مجلس شورای اسلامی تا سال ۱۳۸۳ و نیز از همراهان امام خمینی(ره) در دوران تبعید در شهر نجف و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بین سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۸ بود.
همچنین ‌وی از سال ۱۳۵۹ تاکنون سرپرستی موسسه مطبوعاتی اطلاعات را بر عهده داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *