14:20

حسن دادشکر که پیش از عید تحت عمل جراحی قرار گرفت، می‌گوید که حالش بهتر است ولی همچنان باید پیگیر کارهای درمانی خود باشد.
این هنرمند پیشکسوت در گفت‌وگو با ایسنا درباره حال و روز خود بعد از عمل جراحی توضیح می‌دهد: خوشبختانه حالم بهتر است و در منزل استراحت می‌کنم اما همزمان یکسری امور درمانی را پیگیری می‌کنم چون هنوز کار درمانی‌ام کامل نشده است.
او امیدوار است که با بهبودی حالش بتواند بار دیگر فعالیت‌های هنری خود را از سر بگیرد.
حسن دادشکر، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون اواخر بهمن سال گذشته به دلیل ناراحتی قلبی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
او متولد سال ۱۳۲۶ است که بیشتر فعالیت‌هایش بر کار برای کودکان متمرکز بوده است.
دادشکر کارشناس نمایش از دانشکده هنرهای زیبا و از جمله کسانی است که در دوره طلایی کانون پرورش فکری در این مرکز آموزشی فعالیت داشته است.
در کارنامه هنری او همکاری با کارگردان‌های شناخته شده‌ای همچون بهرام بیضایی، حمید سمندریان، داود رشیدی، داریوش فرهنگ، مرضیه برومند، قطب‌الدین صادقی، پرویز ممنون، رضا بابک، پری صابری، بهروز غریب‌پور، رضا قاسمی و … به چشم می‌خورد.
او که از سال ۸۱ تا ۸۴ مدیریت بخش تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده داشته است، سال‌ها در مراکز آموزشگاهی همچون دانشکده سینما تئاتر و موسسه آموزش عالی سوره، اداره ارشاد استان تهران و … به تدریس پرداخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *