12:59

سرانجام بعد از چند روز انتظار حسن دادشکر، هنرمند باسابقه تئاتر، تلویزیون و سینما تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.
تینا دادشکر، دختر این هنرمند درباره حال و احوال پدر خود به ایسنا گفت: خدا را شکر صبح امروز، شنبه ۳۰ بهمن ماه عمل جراحی قلب پدرم انجام شد. البته هنوز ایشان را ندیده‌ایم ولی پزشکان از انجام عمل رضایت دارند و گفتند همه چیز سیر طبیعی خود را داشته است.
به گفته او، در حال حاضر حسن دادشکر در بخش مراقبت‌های ویژه «CCU» بستری است و به تدریج به بخش عمومی منتقل می‌شود.
دادشکر که برای انجام عمل جراحی خود چند روزی منتظر مانده بود، به تازگی در گفتگویی با ایسنا از روند کند رسیدگی به بیماران گله کرده بود.
حسن دادشکر، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۲۶ است که بیشتر فعالیت‌هایش بر کار برای کودکان متمرکز بوده است.
او کارشناس نمایش از دانشکده هنرهای زیبا و از جمله کسانی است که در دوره طلایی کانون پرورش فکری در این مرکز آموزشی فعالیت داشته است.
در کارنامه هنری او همکاری با کارگردان‌های شناخته شده‌ای همچون بهرام بیضایی، حمید سمندریان، داود رشیدی، داریوش فرهنگ، مرضیه برومند، قطب‌الدین صادقی، پرویز ممنون، رضا بابک، پری صابری، بهروز غریب‌پور، رضا قاسمی و … به چشم می‌خورد.
او که از سال ۸۱ تا ۸۴ مدیریت بخش تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده داشته است، سال‌ها در مراکز آموزشگاهی همچون دانشکده سینما تئاتر و موسسه آموزش عالی سوره، اداره ارشاد استان تهران و … به تدریس پرداخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *