12:04

جسی آرمسترانگ خالق «وراثت» درباره پایان این مجموعه تلویزیونی گفت: ما در مورد چگونگی پایان بسیار صحبت کردیم اما همان پایانی است که وقتی منتشر می‌شود خواهید دید.
به گزارش ایرنا، جسی آرمسترانگ در ماه فوریه میلیون‌ها طرفدار خود را غمگین کرد زمانی که گفت فصل آینده وراثت، آخرین فصل آن خواهد بود.
به گفته او، پایان فصل چهارم به نظر طبیعی می‌آمد اما با این وجود، امیدوار بود که کسی او را از پایان دادن به سریال، که ظاهراً در اوج خود قرار دارد، منصرف کند.
آرمسترانگ در فرش قرمز نخستین اکران فصل چهارم به ورایتی گفت واژه‌ای که به ذهنم می‌رسد، «طبیعی» است. امیدوارم مردم وقتی این فصل را بینند احساس کنند که شکل طبیعی دارد.
او می‌گوید به نوعی امیدوار بودم که بتوانیم راهی برای نمایش فصل‌های بیشتری پیدا کنیم چرا که من عاشق کار با این افراد هستم و فکر می‌کنم احساسی کامل و درست در شکل نمایش وجود دارد.
آرمسترانگ گفت: هر نمایشی متفاوت است. شش فوت زیر زمین و خانواده سوپرانور بخشی از آنچه من بیشتر آنها را تحسین می‌کنم، راه‌های پایانی کاملاً متفاوتی دارند. باید احساس خوبی برای داستان می‌داشتم. من از این دو الهام گرفته‌ام، اما بدیهی است که پایان وراثت باید سفارشی می‌شد.
وراثت مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی، اثر جسی آرمسترانگ و محصول شبکه اچ‌بی‌او است که اولین قسمت از آن در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۸ از این شبکه پخش شد. این مجموعه دارای داستانی با موضوع خانواده است؛ خانوادهٔ از هم پاشیده‌ای که مالک یک امپراتوری رسانه‌ای هستند و با توجه به وضعیت نامشخص سلامت پدرسالار خانواده‌شان، لوگان روی، بر سر کنترل شرکت در کشمکش قرار دارند.
وراثت در سال ۲۰۱۸ یکی از برندگان جایزهٔ ده برنامهٔ تلویزیونی برتر بنیاد فیلم آمریکا شد. این مجموعهٔ تلویزیونی در سال ۲۰۱۹ برندهٔ جوایز بهترین برنامهٔ بین‌المللی بفتا، بهترین فیلمنامهٔ سریال درام در هفتاد و یکمین جوایز امی ساعات پربیننده و جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی – درام شد. برایان کاکس نیز در سال ۲۰۱۹ برای بازی در نقش لوگان روی در این مجموعه، جایزهٔ بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را دریافت کرد.
این مجموعه اکنون در فصل چهارم خود به پایان رسیده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *