توجه به جایگاه کسب و کارها و همچنین ضروت نگاه ویژه به این حوزه از اولویتهای اصلی رادیو است. از این رو برنامه «جیک و پیک» رادیو جوان به معرفی کسب و کارهای فعال در فضای مجازی میپردازد.
به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، مژده طهرانیها تهیهکننده برنامه «جیک وپیک» گفت: امیر، شخصیت محوریِ قصۀ جیک و پیک است که همیشه در فضای مجازی به دنبال شهرت و توجه است و با چالشها و آسیبهای این فضا روبرو میشود. داستان برنامه به زندگی امیر و دغدغههای او به عنوان نمایندهای از جوانان ایرانی در عصر حاضر میپردازد.
وی با اشاره به بخش های مختلف ادامه داد: در«جیک و پیک پلاس» امیر و همسرش در گفتوگوی تلفنی با صاحبان کسبوکارهای مجازی، به معرفی و حمایت از آنها میپردازند.
وی در خصوص اهمیت این برنامه و تاثیر آن بر کسب و کارهای مجازی افزود: «جیک و پیک» از سال 1399، با معرفی کسبوکارهای فعال در فضای مجازی به رشد و پیشرفت آنها کمک کرده است و امسال برای اولین بار، صاحبان کسبوکارها به صورت حضوری در استودیوی برنامه حضور یافتهاند و در فضایی صمیمی و شاد، به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازند. در مجموع کمک به رشد و توسعه کسب و کارها از اهداف برنامه «جیک و پیک» است.
صاحبه عظیمی و امیر عضد مجری- بازیگران برنامه «جیک و پیک» هستند.

بدون دیدگاه