14:26

تهیه‌کننده فیلم «زمانی برای مردن نیست» (باند ۲۵) اعلام کرده است که جانشین دنیل کریگ در نقش جیمز باند تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، باربارا براکِلی و مایکل جی ویلسون، دو تهیه‌کننده سری فیلم‌های جیمز باند، جاسوس وفادار انگلیسی اعلام کرده‌اند که انتخاب جانشین برای دنیل کریگ، بازیگر نقش اصلی این فیلم‌ها (یعنی جیمز باند) چیزی نیست که بخواهند تا سال ۲۰۲۲ به آن فکر کنند.
براکلی در پاسخ به سؤال انتخاب جانشین دنیل کریگ در فیلم‌های جیمز باند گفت: ما اصلا به این مسئله فکر نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم دنیل از محبوبیت خود در این نقش لذت ببرد و سال آینده، در مورد آینده این نقش فکر خواهیم کرد.
ویلسون، دیگر تهیه کننده فیلم «زمانی برای مردن نیست» در مورد ادامه نداشتن فعالیت دنیل کریگ که ۱۵ سال نقش جیمز باند را بازی کرده است، اظهار کرد: او یک باند فوق‌العاده بوده است و این یک نقش بسیار بزرگ است که باید با یک بازیگر دیگر پر شود. حتی نمی‌توانم فکر کنم که چنین کاری امکان‌پذیر باشد.
بسیاری از سایت‌ها، پیش‌بینی کرده‌اند که تام هاردی، رگه-ژان پیج، جیمز نورتون، لوک ایوانز، ادریس البا و یا هنری کویل در جیمز باند‌های بعدی حضور خواهند داشت.
البته، این پیش‌بینی هم وجود داشت که قرار است نقش جیمز باند در فیلم‌های بعدی این فرنچایز به یک زن برسد که براکلی در مصاحبه خود اعلام کرد که قرار نیست باند توسط یک زن بازی شود.
وی در این باره گفته است: جیمز باند یک شخصیت مرد است. امیدوارم فیلم‌های بسیار زیادی با زنان، برای زنان، توسط زنان و در مورد زنان ساخته شود. من فکر نمی‌کنم ما مجبور باشیم یک شخصیت مرد را انتخاب کنیم که زنی او را به تصویر بکشد؛ بنابراین بله، من او را مرد می‌بینم و من در حال انکار هستم، دوست دارم دنیل برای همیشه به همکاری با ما ادامه دهد.
گفتنی است، فیلم بیست و پنج جیمز باند به نام «زمانی برای مردن نیست» روز ۲۸ سپتامبر در سالن رویال آلبرت هال لندن با حضور خانواده سلطنتی انگلستان برای اولین بار به نمایش گذاشته می‌شود و ۸ اکتبر به صورت بین‌المللی در سینما‌های جهان به روی پرده خواهد رفت.
سری فیلم‌های جیمز باند از فیلم‌هایی است که صحنه‌های اکشن و بدلکاری فراوانی دارد و از اعضای تیم مرحوم ارشا اقدسی در صحنه‌های آن حضور یافته‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *