9:59

بانی‌فیلم: اگر شما هم پیگیر خبرهای مربوط به بازیگر جدید نقش جیمزباند باشید و نام گزینه‌های مختلف، – از تام هاردی تا ادریس البا را شنیده باشید، باید گفت که سخت در اشتباه هستید!
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی وایر، دیروز مسئول بازیگران فیلم جیمزباند گفته که: جیمز باند برای فیلم «گراویتاس» به بازیگر مسن‌تری نیاز دارد و اینکه هنرپیشه‌های جوان، فاقد «ظرفیت ذهنی» برای ایفای نقش مامور ۰۰۷ هستند.
دبی مک ویلیامز گفت: «این یک مسئولیت بزرگ است. جیمز باند به این زودی ها یک پسر جوان نخواهد بود.
مک‌ویلیامز، مدیر انتخاب بازیگران فرانچایز ۰۰۷، به تازگی در گفت‌وگویی با رادیو تایم‌سینت، معیارهای بازیگر نقش جیمز باند را توضیح داده و به این نکته اشاره کرد که ستاره‌های جوان‌تر فاقد «ظرفیت ذهنی» برای تبدیل شدن به مامور ۰۰۷ هستند.
به گفته مارتین کمبل، هنری کاویل و سم هیوگان پیش از انتخاب دنیل کریگ برای بازی در «کازینو رویال» این موضوع را مورد توجه قرار داده بودند.

مک ویلیامز از سال ۱۹۸۱ کار با گروه تولید فیلم‌های جیمز باند آغاز کرده است، گفت: «زمانی که کار خود را شروع کردیم، احساسم کمی متفاوت بود. ما بسیاری از بازیگران جوان‌تر را دیدیم؛ من فکر نمی‌کنم آن‌ها برای ایفای نقش جیمز باند جذابیت داشته باشند. بیشترشان نه تجربه‌ای در این باره نداشتند و نه ظرفیت ذهنی برای قبول نقش را. فقط گرفتن نقش جیمز باند بخشی نیست که آنها بر عهده می‌گیرند، بلکه این خود،‌ یک مسئولیت بزرگ است.
بنابراین ما به نوعی ایده انتخاب بازیگر جوان برای نقش ۰۰۷ را پاک کردیم و به تخته طراحی برگشتیم تا دوباره شروع کردیم.»
دنیل کریگ در زمان انتخاب نقش باند در اواسط سی سالگی‌اشبود. او تا زمان بازی در آخرین نقش‌اش در «زمانی برای مردن نیست» مامور MI6 ماند. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که استعداد رو به رشد کریگ عاملی مهم در انتخاب او به عنوان جیمز باند بود.
تیموتی دالتون بازیگر نقش جیمز باند در دهه هشتاد را می‌شناختند، او به‌ عنوان یک بازیگر شکسپیرین شناخته می‌شد.
پیرس برازنان هم بازیگر شناخته شده‌ای بود، اما اساساً از تلویزیون آمده بود.
راجر مور هم از تلویزیون شناخته شده بود. مک ویلیامز درباره تاریخچه بازیگران نقش مامور ۰۰۷ این فرنچایز گفت: «شان کانری هنگام انتخاب برای نقش جیمز باند، بازیگر معروفی نبود. تا پیش از آن هیچکس نامش را نشنیده بود. بعضی از مخاطبان نام دنیل کریگ را شنیده بودند، اما خیلی بیشتر از آن مخاطبان مستقل سینما. دنیل کریگ هم اصلاً هیچ فیلم تجاری بزرگی بازی نکرده بود، محبوب‌ترین کارش «کیک لایه‌ای» در سال ۲۰۰۴ بود، از کارهایی که او قبل از باند انجام داده بود، اما نه به عنوان یک بازیگر فوق‌العاده و سرشناس.»
مایکل جی ویلسون تهیه کننده جیمز باند در اکتبر ۲۰۲۲ تایید کرده بود که مامور ۰۰۷ بعدی، یک “کهنه سرباز” دنیای جاسوسی خواهد بود.
ویلسون گفته بود: «ما در گذشته سعی کرده‌ایم به افراد جوان‌تر نگاه کنیم. اما تلاش برای تجسم آن‌ها در نقش مامور ام‌آی۶ کارساز نیست. به یاد داشته باشید، باند قبل از مامور۰۰۷ شدنش، یک کهنه سرباز بوده که تجربه‌ای هم داشته. او فردی است که به اصطلاح جنگ‌ها را پشت سر گذاشته. او احتمالاً در SAS یا سازمانی نظامی‌ای مانند آن فعالیت داشته است. جیمز باند یک بچه دبیرستانی نیست که بتوانید آن را بیاورید و شروع کنید. به همین دلیل برای 30 چیزی کار می کند.»
در میان گزینه‌های ایفای نقش برای جیمز باند بعدی شنیده شده که رژ-جین پیج، آرون تیلور جانسون و تام هاردی در فهرست نهایی ایفای این نقش قرار دارند، با این حال، زمان ساخت فیلم بعدی جیمز باند، حداقل دو سال دیگر خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *