16:21

جونا هیل می گوید که دیگر برای حفظ سلامت روانش فیلم‌های خودش را تبلیغ نمی‌کند. این کارگردان هالیوودی هم چون بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها، شبکه‌های اجتماعی را بانی اختلالات روانی خود می‌داند و از آن دوری می‌کند.
به گزارش فارس به نقل از گاردین، جونا هیل می گوید که دیگر برای حفظ سلامت روانش فیلم‌های خودش را تبلیغ نمی‌کند. این کارگردان هالیوودی هم چون بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها، شبکه‌های اجتماعی را بانی اختلالات روانی خود می‌داند و از آن دوری می‌کند.
این بازیگر و کارگردان سرشناس هالیوودی نامه‌ای سرگشاده نوشته که مبارزه تقریباً ۲۰ ساله خود را با حملات اضطرابی نشان می‌دهد، «که با حضور رسانه‌ها و رویدادهای مواجهه عمومی تشدید می‌شود».
جونا هیل اعلام کرده است که دیگر در تبلیغ فیلم‌هایش شرکت نخواهد کرد، زیرا مشکلات روانی او به دلیل حضور در رسانه‌ها و رویدادهای عمومی تشدید شده است.
این بازیگر ۳۸ ساله برنامه خود را در نامه‌ای سرگشاده که توسط «ددلاین»(Deadline) منتشر شد، پیش از شروع اولین مستند جدید خود، «استاتز»(Stutz)، که او کارگردانی آن را برعهده داشت، فاش کرد.
این فیلم در مورد رابطه هیل با درمانگرش فیل استوتز است که هیل در سال ۲۰۱۷ به توصیه بازیگر همکارش «واکین فینِکس» با او دیدار داشت. در فیلم هیل و درمانگرش درباره سلامت روان او بحث می‌کنند.
هیل نوشت: «از طریق این سفر خودیابی در فیلم، به این درک رسیدم که نزدیک به ۲۰ سال را با حملات اضطرابی گذرانده‌ام که با حضور رسانه‌ها و رویدادهای مواجهه عمومی تشدید می‌شوند.
او گفت هدف کلی ساخت فیلم «استاتز» ارائه درمان و راهکاری برای رهایی از اضطراب برای سطح گسترده‌ای از مخاطبین است تا در قالب یک فیلم تفننی آن را به صورت خصوصی ببینند و به درمان برسند.
هیل گفت با اینکه که مشتاقانه منتظر تماشاگران فیلم هستم، «شما من را در حال تبلیغ این فیلم یا هیچ یک از فیلم‌های آینده‌ام نخواهید دید. من این گام مهم را برای محافظت از خودم برمی‌دارم.
اگر با بیرون رفتن و تبلیغ آن، خودم را بیمارتر می‌کردم، نه با خودم و نه با فیلمم رفتار مناسبی نکرده بودم.
تصمیم هیل یادآور تصمیمی است که «نائومی اوزاکا» تنیس‌باز، یک سال پیش گرفت، زمانی که او اعلام کرد که در کنفرانس‌های مطبوعاتی اجباری در طول مسابقات اوپن فرانسه ۲۰۲۱ به دلیل سوالات خبرنگاران که بر سلامت روان او تأثیر می‌گذارد، شرکت نخواهد کرد.
اوایل این هفته نیز، «تام هالند»، بازیگر مرد عنکبوتی، اعلام کرد که از شبکه‌های اجتماعی کناره‌گیری می‌کند، زیرا دریافته بود که شبکه‌های اجتماعی برای سلامت روانش «مضر» هستند.
این جوان ۲۶ ساله در ویدئویی که در اکانت اینستاگرام خود که ۶۷ میلیون دنبال کننده دارد، منتشر کرده است، گفت: به نظر من اینستاگرام و توییتر بیش از حد تحریک کننده اختلالات روانی هستند. هر وقت در فضای آن‌لاین مطلبی در مورد خودم می‌خوانم روح و روانم به هم میریزد. بنابراین تصمیم گرفتم یک قدم به عقب برگردم و برنامه را حذف کنم.
سلبریتی‌های دیگری از جمله سلنا گومز، اد شیرِن، کامیلا کابلو و دمی لواتو نیز به دلیل سلامت روان، از شبکه‌های اجتماعی کنار کشیده‌اند.
جونا هیل فلدستاین زادهٔ ۲۰ دسامبر ۱۹۸۳ بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی است. او برای نقش‌های کمدی‌اش در فیلم‌هایی مانند خیلی بد (۲۰۰۷)، باردار (۲۰۰۷)، فراموش کردن سارا مارشال (۲۰۰۸)، آدم‌های بامزه (۲۰۰۹)، بیارش گریک (۲۰۱۰)، خیابان جامپ شماره ۲۱ (۲۰۱۲)، این آخرشه (۲۰۱۳) و خیابان جامپ شماره ۲۲ (۲۰۱۴) و همچنین نقش‌های دراماتیکش در مانیبال (۲۰۱۱) و گرگ وال استریت (۲۰۱۳) شناخته شده‌است. او برای مانیبال و گرگ وال استریت نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌ است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *