13:02

«مارگو رابی» بازیگر نقش هارلی کویین در یک مصاحبه جدید گفت: «جوخه انتحار (۲۰۲۱)» اگر بهترین فیلم اقتباسی از کتابهای مصور نباشد، یکی از بهترین‌های این ژانر است.
به گزارش ایرنا، یک هفته مانده به اکران فیلم ابرقهرمانی جوخه انتحار (The Suicide Squad)، مارگو رابی بازیگر معروف استرالیایی با تمجید از این فیلم، هیجان طرفداران منتظر را به اوج رساند.
رابی که در جوخه انتحار جدید نقش هارلی کویین را بازی می‌کند، در مصاحبه اینترنتی با مجله اَکسِس (Access) گفت: صادقانه بگویم حتی اگر این فیلم تا این حد شگفت انگیز هم نبود باز ارزشش را داشت برای تماشای آن به سینما برویم چون این که دوباره بتوانیم روی پرده سینما فیلم ببینیم، حس خوبی دارد. هرچند که البته (جوخه انتحار) اگر بهترین فیلم اقتباسی از کتابهای مصور نباشد، احتمالا یکی از بهترین‌های این ژانر خواهد شد.
داستان جوخه انتحار از آن جا شروع می‌شود که دولت گروهی از خطرناک‌ترین ضدقهرمان‌های جهان از جمله بلاداسپورت، صلح طلب، کینگ شارک و هارلی کویین را در حالی که به سلاح‌های فوق پیشرفته مسلح شده‌اند، برای انجام یک ماموریت ویژه به جزیره خیالی کورتو مالتیز اعزام می‌کند.
جیمز گان کارگردان و نویسنده این فیلم است و علاوه بر مارگو رابی، بازیگرانی چون ادریس البا، وایولا دیویس، جان سینا، یوئل کینامان، جای کورتنی، ناتان فیلیون، مایکل روکر، دیوید دستمالچیان، آلیس براگا و تایکا وایتیتی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
جوخه انتحار (۲۰۲۱) ۵ اوت (۱۴ مرداد ۱۴۰۰) روی پرده سینماها خواهد رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *