بانی‌فیلم: اولین نشست اعضای منتخب هیات مدیره انجمن منتقدان سینما برگزار شد و همانطور که از پیش مشخص بود، بازهم جعفر گودرزی، مدیر روابط عمومی بنیاد فارابی در زمان مدیریت احمد میرعلایی، در مقام ریاست این انجمن برگزیده شد!
مشخص بود که موضع‌گیری‌های همسوی گودرزی با مدیران قبلی و فعلی خانه سینما و اتخاذ روش‌های مشابه این منتقد سابق مجله اطلاعات هفتگی در برابر سازمان سینمایی، شانس او را برای استمرار در نشستن بر صندلی ریاست انجمن منتقدان بیشتر خواهد کرد!
نتیجه انتخابات دیروز این انجمن هم موید پیش‌بینی‌ها از نتیجه و ادامه حضور رییس قبلی در منصب ریاست انجمن منتقدان است.
روابط‌عمومی این انجمن صنفی در اطلاعیه‌ای گزارش نخستین نشست را منتشر کرد.
براساس این گزارش، اولین جلسه هیات‌مدیره جدید انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران ظهر روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.
در اولین جلسه هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران، جعفر گودرزی به‌اتفاق آرا و برای دومین دوره پیاپی به‌ عنوان رییس انجمن انتخاب شد.
همچنین مازیار فکری‌ارشاد به عنوان نایب رییس، رضا صائمی به عنوان خزانه‌دار، نغمه دانش آشتیانی به عنوان دبیر و محمدرضا لطفی به عنوان سخنگوی انجمن انتخاب شدند.
رسیدگی به وضعیت کمیته‌ها و فعال‌ترشدن هر یک از آن‌ها، آخرین وضعیت جشن نوشتار، رایزنی برای گرفتن امکانات فرهنگی هنری برای اعضا و … دیگر مباحث مطرح شده در جلسه بود.
هیات‌مدیره جدید انجمن همچنین ضمن تشکر از مشارکت فعال اعضا در مجمع و انتخابات اخیر، ابراز امیدواری کرد که این همراهی در طول سال‌های پیش‌رو و در همه امور انجمن ادامه پیدا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *