22:13

جبلی گفت: نظارت بر محتوای نمایش خانگی بر عهده ساتراست؛ البته وزارت ارشاد هم در این فرایند نقش موثری دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، جبلی رئیس رسانه ملی گفت: به طور طبیعی نظارت بر محتوای نمایش خانگی و نظارت بر انتشار محتوای خانگی بر عهده ساتراست؛ اما حتماً وزارت ارشاد هم به عنوان دستگاه فرهنگی مهم در این فرایند نقش موثری دارد.

به گفته جبلی، پیش‌نویسی با هدف مذاکره صداوسیما با وزارت ارشاد برای نظارت بر سریال‌ها و تولیدات شبکه خانگی، تهیه و به وزیر ارشاد ارائه شده که با موافقت کلی هر دو طرف مواجه شده است.

او این صحبت‌ها را در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم تکریم مادران و همسران شهدا مطرح کرد.

جبلی که از نخستین روزی که بر صندلی ریاست صدا و سیما تکیه زده بر اهمیت تحول در رسانه ملی تاکید کرده، طرح تحول رسانه ملی را بر دو اصل هویت و عدالت استوار می‌داند.

به گفته رئیس رسانه ملی، تحول گرایی و تحول در یک دستگاه فرهنگی گسترده و پیچیده به نام صداوسیما مسئله یک شب و یک روز نیست. او امروز در جمع خبرنگاران تأکید کرد ما به دنبال تحول در رویکرد‌ها، محتوا و سازوکار‌ها هستیم. هر ساختاری که به این تحول کمک کند، باقی خواهد ماند و هر ساختاری که نتواند با این تحول همراهی کند، تغییر خواهد کرد.

او همچنین درباره بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی می‌گوید، عادل فردوسی‌پور نیروی صداوسیماست و برای حضورش هیچگونه منعی وجود ندارد و ما در خدمت او هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *