20:00

جنفیر لی مدیر خلاق استودیو انیمیشن والت دیزنی و کارگردان پویانمایی «یخ زده(فروزن) – Frozen» در پانزدهمین دوره جوایز سالانه روزنامه‌نگاری هنری و سرگرمی، جایزه داستان سرایی برجسته را با صدای «جاش گاد» صداپیشه نقش «اولاف» از باشگاه مطبوعاتی لس آنجلس دریافت کرد.
به گزارش ایرنا، جنیفر میشل لی بیشتر به‌ عنوان نویسنده و کارگردان فرزون و دنباله آن Frozen ۲ شناخته می‌شود.
این فیلمنامه‌نویس متخلص به نام ربکی نخستین کارگردان زن یک فیلم بلند استودیوی انیمیشن والت دیزنی است که با ساخت فروزن جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند را برای خود به ارمغان آورد.
او اولین کارگردان زن یک فیلم بلند است که اثر او بیش از ۱.۲میلیارد دلار در گیشه را به دست آورد.
لی همچنین برنده یک جایزه اسکار، یک جایزه بافتا و یک جایزه آنی و نامزد یک جایزه بفتا و دو جایزه دیگر آنی شده است.
کارگردان فروزن در سخنرانی‌اش با تقدیر از افتخار آفرینان باشگاه مطبوعاتی لس آنجلس از جمله رایان سیکرست و بایرون آلن میلیاردر رسانه‌ای به جاش گاد گفت که مشتاقانه منتظر ماجراهای خلاقانه‌تری با اوست.
لی این را هم اذعان کرد که می‌خواسته اولاف را در فروزن ۲ با تبر بکشد. او گفت که پس از تماشای برشی اولیه از فیلم اولین یادداشتش این بود که «آدم برفی را بکش.»
جاش گاد صداپیشه نقش اولاف هم تاکنون موفق به دریافت دو جایزه آنی(جایزه‌ای آمریکایی که از طرف انجمن بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن به موفقیت‌هایی در زمینه انیمیشن اهدا می‌شود) و برای بازی در تئاتر کتاب مورمون نامزد دریافت جایزه تونی بهترین بازیگر مرد موزیکال شده است.
جاش گاد صداپیشه آمریکایی که صداپیشگی شخصیت اولاف در فروزن بر بر عهده داشت
جاش گاد صداپیشه آمریکایی که صداپیشگی شخصیت اولاف در فروزن را بر عهده داشت
باشگاه مطبوعاتی لس آنجلس یک سازمان روزنامه‌نگاری آمریکایی است که در سال ۱۹۱۳ تاسیس شده و از طریق جوایز سالانه ملی روزنامه‌نگاری هنری و سرگرمی و جوایز روزنامه‌نگاری SoCal از خبرنگاران تقدیر می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *