11:02

دستیار نادر طالب‌زاده، گفت: شایعاتی که درباره وخیم بودن حال این کارگردان منتشر می‌شود کذب است. هوشیاری وی کامل است و به زودی از سی سی یو به بخش منتقل می‌شود.
حمید جوادی در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: آقای طالب‌زاده بعد از نشست خبری جشنواره عمار راهی بیمارستان شد و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه قلبی (سی سی یو) بستری است. امروز ساعت شش و هفت صبح با ایشان صحبت کردم و با هم گفتیم و خندیدیم. خوشبختانه حال ایشان بسیار مناسب است.
وی با اعلام این خبر که طالب‌زاده از نارسایی قلبی رنج می برد افزود: ویدئویی از ایشان گرفتم که تا دو ساعت دیگر منتشر می‌شود. همچین با دکتر بخشیان، متخصص قلب و عروق هم مصاحبه کرده‌ام. چند پزشک عروق باید ایشان را معاینه کنند؛ ولی تصمیم نهایی درباره این که چه زمانی به بخش منتقل شوند با دکتر بخشیان است.

محمدرضا شهبازی مجری مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم عمار، شامگاه ۱۸ دی ماه در خلال این مراسم از بستری شدن طالب زاده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خبر داد.
نادر طالب‌زاده (متولد ۱۳۳۲ در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *