14:57

«موزیکال دایانا» از نتفلیکس، جایزه تمشک طلایی برای بدترین فیلم سال ۲۰۲۱ را از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از هالیوود ریپورتر، تمشک طلایی عنوان جوایزی است که هر ساله روز قبل از برگزاری مراسم اسکار، به بدترین‌های هالیوود در آن سال اهدا می‌شود؛ امسال نسخه فیلمبرداری شده تئاتر پرنسس دایانا این جوایز را درو کرد. این فیلم که موزیکال دایانا نام دارد، تمشک‌ طلایی بدترین فیلم، بدترین بازیگر نقش اول و نقش مکمل زن، بدترین کارگردان و بدترین فیلمنامه را به خود اختصاص داد.
فیلم هرج و مرج فضایی: میراث جدید از برادران وارنر با دریافت سه تمشک طلایی، پس از موزیکال دایانا، دومین برنده بزرگ جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۱ شد. این فیلم نامزد دریافت چهار تمشک طلایی شده بود که از این بین تنها جایزه بدترین فیلم سال را دریافت نکرد. موزیکال دایانا برای رسیدن به این افتخار(!) علاوه بر هرج و مرج فضایی ۲ از رقبایی چون فیلم بی‌نهایت (۲۰۲۱، آنتوان فوکوآ)، کارن (۲۰۲۱، کوک دانیلز) و زنی پشت پنجره (۲۰۲۱، جو رایت) پیشی گرفت.
لبرون جیمز برای بازی در فیلم هرج و مرج فضایی: میراث جدید جایزه بدترین بازیگر نقش اول مرد سال را برد و جایزه بدترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در موزیکال دایانا به ژانا دووال اهدا شد.
جودی کی جایزه بدترین بازیگر نقش مکمل زن سال را نیز برای موزیکال دایانا به ارمغان آورد و جرد لتو برای بازی در فیلم خاندان گوچی، تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.
جایزه بدترین بازسازی یا دنباله سینمایی نیز به فیلم هرج و مرج فضایی ۲ اهدا شد.
جایزه تمشک طلایی از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله برای معرفی بدترین ساخته‌های سینمایی آن سال برگزار می‌شود. سال گذشته، رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و وکیل شخصی دونالد ترامپ، برای حضور کوتاهی که در فیلم بورات ۲ داشت، تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.
مایک لیندل ۵۹ ساله دیگر حامی دوآتیشه ترامپ نیز از جوایز تمشک طلایی امسال بی‌نصیب نماند. مستند اثبات مطلق از او که مدعی تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آمریکاست، تمشک طلایی بدترین فیلم سال را از آن خود کرد و خود لیندل هم برای حضور در این مستند تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد را گرفت.
فیلم جنجالی موزیک از سیا فرلر خواننده و ترانه‌سرای مشهور استرالیایی با دریافت ۳ جایزه بدترین بازیگر نقش اول زن، بدترین بازیگر نقش مکمل زن و بدترین کارگردانی دیگر برنده بزرگ جوایز تمشک‌ طلایی سال پیش بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *