9:58

بيست و چهارمين دوره اين جشنواره شب گذشته به پايان رسيد و فيلم «جنايت بى‌دقت» به كارگردانى شهرام مكرى موفق شد، تقديرنامه ويژه هيات داوران را از بخش اصلى مسابقه بين‌الملل جشنواره گوآنا (GUANA ) مكزيك به دست آورد.
به گزارش رسیده، در بيانیه هيات داوران فستیوال گوآنا (GUANA ) مكزيك آمده است؛ «اين جايزه به خاطر جستجوى جسورانه در ارتباط بين زندگى و داستان‌ها و همينطور احترام پرشور به سينما به عنوان زبان دوران ما؛ به فيلم جنايت بى‌دقت داده شد.»
همچنين در اين مراسم جايزه بهترين فيلم اين بخش به «زمين بازى» از بلژيك رسيد. اين فيلم پيش از اين موفق به دريافت جايزه فيپرشى در فستيوال كن شده بود.
نسرين ميرشب از كمپانى دريم لب پخش جهانى «جنايت بى‌دقت» را برعهده دارد، اين فيلم به زودى در بخش مسابقه جشنواره OLHAR برزيل به نمايش در مى‌آيد. «جنايت بی‌دقت» بيش از يك سال پيش و براى اولين بار در جشنواره ونيز نمايش داده شد و جايزه بهترين فيلم نامه ارژينال از انجمن منتقدان ونيز را دريافت كرد.
نگار اسكندرفر تهيه كننده فيلم ابراز اميدوارى كرده كه «جنايت بى‌دقت» پاييز امسال در ايران اكران شود. این فیلم محصول «موسسه فرهنگی هنری کارنامه» است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *