10:47

فیلمنامه نویس «قاتلان گل ماه» می‌گوید: «می‌دانم که مارتی (مارتین اسکورسیزی) در تلاش است فیلمی بسازد که به احتمال زیاد آخرین وسترن در نوع خود باشد.»
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی وایر، وسترن «قاتلان گل ماه» که مارتین اسکورسیزی مدتها انتظار ساختش را می کشید سرانجام ماه آینده با انتخاب لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمنز و لیلی گلادستون در مرحله تولید قرار می‌گیرد.
ماه فوریه و با انتشار خبر انتخاب جسی پلمنز برای ایفای نقش اصلی «قاتلان گل ماه»، هیاهویی به پا شد که پیش‌تر رسانه‌ها هنگام انتخاب دی کاپریو هم نوشته بودند.
تغییر در انتخاب نقش بازیگران، منجر به طرح پرسش‌هایی شد که عمده آنها این بود که هدایت‌کننده واقعی و رییس فیلم «قاتلان گل ماه» کیست؟!

اریک راث فیلمنامه‌نویس «قاتلان گل ماه» به تازگی در مورد انتقادات مطرح شده درباره انتخاب بازیگران این فیلم گفته که این انتقادها تنها به این دلیل است که جسی پلمنز قرار است نقش اصلی فیلم را برعهده بگیرد، نقشی که قرار بود دی کاپریو آن را بازی کند. این فیلمنامه‌نویس می‌گوید که این نحوه برخورد منصفانه نیست. تغییر در نقش‌ها به این معنا نیست که دی کاپریو در فیلم اسکورسیزی مانند فیلم «جانگوی آزاد شده» به یک بازیگر مکمل تبدیل می‌شود.
راث در ادامه گفت: «نمی‌گویم جسی پلمنز بازیگر پیشرویی است. اما حرفم این است که او به عنوان قهرمان فیلم تعیین شده. فکر می‌کنم این عادلانه‌تر است چون میزان نقش‌ها کاملاً برابر و تا حدی معادل یکدیگر هستند. البته نقش و بازی لئو، بسیار پیچیده و جالب توجه است. منظورم این است که اگر مونتگمری کلیفت هم زنده بود، به فکر می‌افتاد در این نقش بازی کند!»
«قاتلان ماه گل» به تحقیق در مورد قتل افراد ثروتمندی در شهر اوساج می‌پردازد. قتل‌هایی که در اوایل دهه ۲۰ میلادی در این شهر ایالت اوکلاهما اتفاق افتاد.
در «قاتلان ماه گل»، پلمنز در نقش تام وایت، نماینده اصلی FBI ظاهر می‌شود که سرگرم تحقیق در مورد این قتل‌هاست.
این شخصیت، قهرمان سنتی فیلم است و به همین دلیل بود که کمپانی پارامونت در ابتدا این نقش را برای دی کاپریو در نظر گرفته بود.

دی کاپریو علاقه بیشتری به بازی در نقش ارنست بورکهارت، برادرزاده دامدار قدرتمند محلی (با بازی رابرت دنیرو) داشت. گفته می‌شود علاقه دی کاپریو به تغییر نقش‌اش در این فیلم، یکی از دلایل فروش امتیاز 200 میلیون دلاری این فیلم کمپانی پارامونت به شرکت اپل است.

اریک راث گفت: «می‌دانم که مارتی (ااسکورسیزی) در تلاش است فیلمی بسازد که احتمالاً آخرین وسترنی است که اینگونه ساخته می‌شود، اما با این همه اسناد و مدارک اجتماعی باورنکردنی در مورد این قتل‌ها و خشونتی که در آن محیط وجود داشت، فکر می‌کنم «قاتلان ماه گل» به نوعی شبیه چیزی باشد که هرگز مشابه آن را ندیده‌ایم. و همین ویژگی، این فیلم را از نظر من یکی از بهترین فیلم‌های دوران می‌کند.»

گفتنی‌است که با شروع تولید «قاتلان ماه گل» در ماه اردیبهشت، انتظار می‌رود این فیلم مارتین اسکورسیزی در سال 2022 اکران شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *