13:37

قسمت اول مسابقه «همزاد من» با حضور پژمان بازغی و حمید فراهانی‌راد مقابل دوربین رفت.
به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، اولین قسمت از مسابقه «همزاد من» پس از پشت سر گذاشتن پیش تولیدی پنج ماهه و با اتمام ساخت دکور و انتخاب کامل عوامل مقابل دوربین رفت. در اولین قسمت از این مسابقه یوسف تیموری مجری برنامه میزبان پژمان بازغی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون و همزاد خود به عنوان گروه اول بود. حمید فراهانی‌راد (مجری برنامه «تی‌وی پلاس») به همراه همزاد خود نیز در گروه دوم این مسابقه حضور داشتند. این دو گروه با شرکت در آیتم‌های مختلف این برنامه مسابقه‌ای جذاب و مهیج را رقم زدند.
ضبط سایر قسمت‌های «همزاد من» به کارگردانی مسعود حقی و تهیه‌کنندگی محسن اسداللهی بزودی انجام خواهد شد. مسعود حقی درباره وضعیت تولید و حضور دیگر مهمانان شناخته شده در این مسابقه گفت: مهمانان قسمت‌های آتی برنامه از میان چهره‌های شناخته شده عرصه‌های مختلف انتخاب شده‌اند و ظرف روزهای آتی ضبط سایر قسمت‌ها نیز آغاز خواهد شد. هنوز زمان پخش نیز مشخص نشده و در حال حاضر مشغول رایزنی با چند پلتفرم هستیم.
حقی در ادامه با اشاره به حضور انجمن اهدای عضو ایرانیان و نقش پررنگ این نهاد در «همزاد من» نیز اظهار داشت: در کنار فضای مفرح و شادی که در برنامه وجود دارد، با حضور انجمن اهدای عضو ایرانیان و با شعار «هر ایرانی یک کارت اهدا» به مسئله اهدای عضو و نجات جان هزاران بیمار در انتظار دریافت عضو نیز می‌پردازیم و به نوعی قصد داریم از این طریق فرهنگ‌سازی مناسب و درستی برای مخاطبان انجام دهیم.
«همزاد من» رقابتی میان دو گروه چهره‌های مطرح هنری، ورزشی و سیاسی به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌شان و برخی اینفلوئنسرها است. هر دو گروه در نهایت برای جایزه ۱۲۰ میلیون تومانی این مسابقه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
دیگر عوامل پشت دوربین «همزاد من» که فصل اول آن در ۲۵ قسمت تهیه و تولید خواهد شد عبارت هستند از: کارگردان تلویزیونی: مهدی موذنیان، تدوین: رضا رسولی، مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، صدابردار: امید اسلامی، نورپرداز و طراح: امیر محمدی، طراح دکور: سروش گل‌محمدی، مدیر تولید: مهدی مجلل، طراح گریم: مهیاد میمی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امین رنجبر، منشی صحنه: پریسا تاج‌الدین، عکاس: آرش شاه‌محمدی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، آهنگساز و تنظیم‌کننده: فرشاد رستمی، کارگردان و تدوین فیلم پشت صحنه: شهیار کبیری، مدیر تدارکات: محسن ظفری.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *