12:45

با نمایش فیلم «قدرت سگ» جدیدترین فیلم جین کمپیون در جشنواره فیلم ونیز، حاضران ۴ دقیقه ایستاده برای این فیلم دست زدند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در سال‌های اخیر به سکوی پرتاب فیلم‌های متعددی برای رسیدن به اسکار بدل شده و موفق شده تا اعضای بین‌المللی جدید و بیشتری را به مجموعه رای‌گیری‌ها بیفزاید.
بعد از ظهر دیروز (پنجشنبه) با اولین نماش فیلم «قدرت سگ» ساخته جین کمپیون، این فیلم با تشویق چهار دقیقه‌ای حضار روبه‌رو شد تا بتواند خود را به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان اسکار بعدی معرفی کند.

این فیلم در سالن «سالا گرانده» با حضور کارگردان و بازیگران فیلم بندیکت کامبربچ و کریستن دانست به نمایش درآمد و با اقبال گرم تماشاگران روبه‌رو شد. کامبربچ که با ماسک در سالن حضور داشت با برداشتن ماسک از صورتش، به جمعیت تشویق کننده تعظیم کرد.
در مراسم فرش قرمز فیلم نیز کریستن دانست، کامبربچ و کمپیون حضور داشتند و با هم در برابر دوربین عکاسان ایستادند. آنها در تور مطبوعاتی ونیز هم شرکت کردند و کمپیون در این نشست که صبح دیروز برگزار شده بود از دریافت بزرگ‌ترین بودجه خود برای ساخت فیلمی توسط نتفلیکس سخن گفت و افزود هرگز چنین امکانی برای ساخت یک فیلم نداشته است.
«قدرت سگ» با اقتباس از رمانی نوشته توماس سوِیج در سال ۱۹۶۷ ساخته شده که روایت‌گر داستان زندگی دو برادر در دهه ۱۹۲۰ در مونتانا است. این دو مزرعه‌دار هستند و «جورج بربنک» با بازی کامبربچ که از ازدواج برادرش «جورج» با بازی جسی پلمونز عصبانی است سعی دارد تا زندگی وی را به هم بزند.
این فیلم دستاوردهای بازیگری کامبربچ را تکمیل می‌کند. وی سال ۲۰۱۴ برای بازی در «بازی تقلید» نامزدی اسکار را کسب کرد و به نظر می‌رسد که امسال بازی متفاوت‌تری ارایه کرده باشد. همین امر در مورد کریستن دانست هم صدق می‌کند و او شخصیت عروس که در کتاب به عنوان زنی خجالتی که در تلاش است تا با خانواده شوهرش به هماهنگی برسد را به خوبی ایفا کرده است.

این فیلم به دلیل حضور نداشتن نتفلیکس در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱، غایب بزرگ آن جشنواره بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *