11:38

فرهنگستان زبان و ادب فارسی در پیامی درگذشت احمد روستا، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و پیشکسوت رشته بازاریابی در ایران را تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا، فرهنگستان زبان و ادب فارسی در پیام خود در پی درگذشت «پدر علم بازاریابی ایران» آورده است: «متأسفانه دکتر احمد روستا، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و پیشکسوت رشته بازاریابی در ایران، دار فانی را وداع گفت. وی از سال ۱۳۹۵ به‌عنوان عضو کارگروه واژه‌گزینی تخصصی بازاریابی با گروه واژه‌گزینی فرهنگستان همکاری داشت و فرهنگستان زبان و ادب فارسی در طی این سال‌ها از دانش ایشان بهره فراوان برد.
فرهنگستان این مصیبت را به جامعه علمی کشور و خانواده گرامی‌شان تسلیت می‌گوید و برای ایشان از خداوند متعال طلب آمرزش دارد.»
احمد روستا در هفدهم فروردین ماه ۱۳۲۷ در شهر یزد به دنیا آمد. تحصیلات دکتری خود را در دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۹۷۹ میلادی در رشته مدیریت به پایان رساند و در همان سال عازم وطن شد. او با بیش از ۳۵ سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات و مدیریت استراتژیک به عنوان یکی از برترین استادان بازاریابی کشور شناخته شده است.
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، عضو هیات علمی مدرسه عالی بازرگانی و عضو مدعو دانشگاه‌های مختلف کشور: صنعتی شریف، علامه طباطبائی، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیرکبیر و عضو انجمن علوم مدیریت ایران از جمله سوابق دکتر روستا عنوان شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *