بانی‌فیلم: نیکول کیدمن که امسال با فیلم «دختر عزیز» در فستیوال ونیز حضور داشت، در روزی که باید جایزه بهترین بازیگر زن این رویداد را می‌گرفت، به دلیل مرگ مادرش جانل آن کیدمن، از ونیز برگشت.
سایت نشریه «پی‌پل» در خبری اعلام کرد: نیکول کیدمن جایزه بهترین بازیگر زن در ونیز را به دلیل فوت مادرش از دست داد؛ “خانواده در غم و اندوه است”
هلینا رین، کارگردان فیلم «دختر عزیز» اعلام کرد که این بازیگر به دلیل فوت مادرش زودتر از جشنواره خارج شد.
روز شنبه، هفتم سپتامبر، نیکول کیدمن این بازیگر ۵۷ ساله، در بیانیه‌ای که توسط هلینا رین، کارگردان فیلم «دختر عزیز» در جشنواره فیلم ونیز خوانده شد، اعلام کرد که به دلیل فوت مادرش زودتر از جشنواره خارج شده است.
نیکول کیدمن در این بیانیه که رین به نمایندگی از او در مراسمی که قرار بود برای پذیرش او برای بهترین بازیگر زن به خاطر نقش‌اش در «دختر عزیز» باشد، نوشت که به ونیز پرواز کرده و تنها چندی بعد متوجه شده است که “مادر زیبا و شجاع من، جانل آن کیدمن، به تازگی فوت کرده است.”
کیدمن ادامه داد: “من در شوک هستم و باید نزد خانواده‌ام بروم، اما این جایزه برای اوست. او مرا شکل داد، مرا هدایت کرد و مرا ساخت. من بسیار سپاسگزارم که می‌توانم نام او را از طریق هلینا به همه شما بگویم.” کارگردان «دختر عزیز» در ادامه افزود: “تصادف زندگی و هنر دلخراش است و قلبم شکسته است.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *