17:51

نمایش «فرگشت» به نویسندگی، با طراحی و به کارگردانی مهدی خلیل زاده، از روز یکشنبه، 14 تا روز سه شنبه، 16 آذر ماه با تخفیف ویژه دانشجویی به روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش رسیده، نمایش «فرگشت» به نویسندگی، با طراحی و به کارگردانی مهدی خلیل زاده که از 26 آبان ماه 1400، اجراهایش را در خانه نمایش مهرگان آغاز کرده است، از روز یکشنبه، 14 آذر ماه 1400 و به مناسبت روز دانشجو، به دانشجویان دانشگاه های مختلفِ علاقمند به تماشای نمایش «فرگشت» تخفیف ویژه می دهد.
تخفیف ارائه شده، 50 درصدی است و از روز یکشنبه، 14 تا روز سه شنبه، 16 آذر ماه 1400 به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و مخاطبان می توانند با مراجعه به سایت فروش بلیط تیوال از تخفیف ویژه برخوردار شوند.
روز دانشجو، 16 آذر ماه هر سال، با هدف بزرگداشت رشادت های مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی؛ سه دانشجوی معترض کشته شده در روز 16 آذر ماه 1332 در جریان اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و از سرگیری روابط ایران با بریتانیا برگزار می شود.
در خلاصه داستان «فرگشت» آمده است: «یک زبان‌شناس و مبدع شیوه‌های نوین درمان لالی، عاشق یکی از بیماران خود می‌شود و تلاش‌های او برای درمان و وصال با معشوق زندگی‌اش را به چالش می‌کشد.»
در «فرگشت»؛ تازه ترین اثر نویسنده، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر و مدرس کنونی تئاتر در دانشگاه سوره، سامان شکیبا، مرتضی دلداده، سیمین میرشفیعیان، آرام محمدخانی، محسن رحمانی، داریوش خان علیزاده، زینب نوری، آرمیتا آذرکمان و مهدی خلیل زاده به ایفای نقش می پردازند.
«فرگشت»، تا 16 آذر ماه، هر شب ساعت 18:30 در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان به روی صحنه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *