15:42

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان امسال، تمام دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور به لوازم و تجهیزات مورد نیاز مجهز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی روز گذشته پس از بازدید از دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج در جمع هنرجویان و اساتید این مرکز گفت: منابع مالی تجهیز دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور تامین شده است اما یک فرآیند ۶ ماهه لازم است تا این کار انجام شود که به تدریج صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه تلاش ما کمک به ارتقای وضعیت انجمن سینمای جوانان در استان‌ها است، افزود: در برخی استان ها مشکلات اقتصادی و زیرساختی، باعث شده که به حوزه فرهنگ و هنر کمتر توجه شود که برنامه وزارت ارشاد، ارتقای این وضعیت است.
رئیس سازمان سینمایی و سمعی، بصری یادآور شد: در کنار تجهیز دفاتر انجمن سینمای جوانان، تخصیص بودجه‌های بیشتر و شناسایی استعدادهای هنری و حمایت از ظرفیت‌های استانی، اولویت دولت در حوزه فرهنگ و هنر است.
خزاعی تاکید کرد: صادرات محصولات فرهنگی کار بسیار ارزشمندی است که در کنار جذب نقدینگی و درآمد، کمکی به انعکاس هویت ملی است و باید در این راستا گام برداشت.
در جریان این بازدید، از پوستر فیلم صلح بانه رونمایی شد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، دیدار با استاندار کردستان و امام جمعه سنندج، شرکت در برنامه افتتاح خانه مستند کردستان، بازدید از انجمن سینمای جوانان، نشست با فیلمسازان و فعالان حوزه سینما و گفت و گوی زنده در شبکه استانی، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و سمعی، بصری به کردستان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *