12:36

مراسم مجازی تجلیل از شهره لرستانی برگزار شد.
به گزارش بانی‌فیلم، به همت تعدادی از دست‌اندرکاران سینما، مراسم مجازی تجلیل از شهره لرستانی در «کافه گفت‌وگو» برگرار شد.
در این مراسم که به شکل زنده در صفحه «کافه گفت‌وگو» برگرار شد هنرمندان حاضر ضمن انتشار پیام‌های صوتی و نوشتاری، به بیان بخش‌هایی از خاطرات همکاری‌شان با شهره لرستانی نیز پرداختند.
محسن شایانفر ضمن سپاسگزاری از شرکت‌کنندگان برای استقبال از ماسم تجلیل از شهره لزستانی نوشت:
«امشب مفهوم واقعی کافه گفت‌وگو بر همه ما بیش از پیش عریان گردید وقتی همه حواس‌مان متمرکز بر یک نفر می‌گردد، خدا می‌داند در این زمان چه انرژی به فرد مورد نظر وارد می‌گردد، و این همان انرژی هست که فرد انرژی ماندن و تلاش را حداقل دو چندان می‌یابد»
سعید مطلبی هم در یادداشتی در باره شهره لرستانی نوشت: «خانم لرستانى عزيز.
براى شناخت بعضى يك عمر كم است و براى شناخت بعضی ديگر يك لحظه هم زيادي‌ست آدم ها را از خصلت‌هاى بي‌شمارشان مي‌توان شناخت، از نجابت نگاه، از معصوميت چشم‌ها، از زنگ صدا، از حرف‌هايشان و كلماتى كه اين حرف‌ها را مي‌آرايد، از صداقتى كه چون هاله اطرافش را مي‌گيرد، از غرورى كه همچون تاج برسرش خود نشان مي‌دهد، از قدمى كه برمي‌دارد، از نانى كه مي‌خورد، از آبى كه مي‌نوشد، از غصه‌اى كه بدل و دوش مي‌كشد، از نگراني‌هايش، از دغدغه‌هايش و… از سكوتش.
شما انسان پيچيده‌اى نيستى خانم، يك لحظه هم براى شناختت زياد است. در موردتان تعارف نكردم، كه اصلاً بلد نيستم. حقيقت را گفتم كه البته چيزى را ناگفته گذاردم و آن اينكه همه عمر، براى آدم‌هايى مثل شما نگران بوده‌ام و هستم. آرزويم اين است كه روزگار با آدم‌هايى چون شما، بامعرفت‌تر باشد كه لياقتش را داريد.»

فخرالدین صدیق شریف هم نوشت:
«درود فراون بر بانوی ارزشمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون شهره لرستانی؛ بازیگری که سراپای وجودش محبت و احساس است.
توانایی فراوان شهره لرستانی را از مجموعه «هزار رنگ و هزار برگ» دیدم و تا امروز از کارهای خوبش لذت برده ام.
شهره لرستانی عزیز آرزو دارم همواره پر توان بدرخشید.
بهترین لحظات رو برای شما آرزومندم.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *