13:54

محمدرضا حکیمی که چند روزی است بنا به تشخیص تیم پزشکی پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا در بیمارستان بستری است، اکنون (ظهر هشتم تیرماه) وضعیت عمومی خوبی دارد.
مرتضی کیا، مدیر دبیرستان تخصصی علوم‌انسانی شرف‌الدین و از نزدیکان محمدرضا حکیمی (نویسنده و اندیشمند دینی) که در بیمارستان همراه اوست، دراین‌باره به ایسنا گفت: خوب هستند و وضعیت عمومی خوبی دارند؛ اما به تشخیص تیم پزشکی‌ای که ایشان را در منزل‌شان دیده بودند، گفتند که بهتر است در بیمارستان بستری شوند و این‌جا تحت نظر باشند.
او در ادامه با بیان توضیحات بیشتر در خصوص علت بستری شدن محمدرضا حکیمی در بیمارستان اظهار کرد: علامه حکیمی دُز دوم واکسن را حدودا دو هفته پیش دریافت کردند؛ بعد از آن علائم ضعف، خستگی و بی‌حالی داشتند که این می‌تواند عوارض ناشی از دُز دوم واکسن باشد.
کیا با رد کردن ابتلای محمدرضا حکیمی به کرونا به دلیل دیدار با فردی مبتلا به این ویروس نیز گفت: ایشان حدود سه هفته پیش در بیمارستان نیکان برای چکاپ بستری شدند و آن‌جا هم در اتاقی مجزا بودند. البته رفت‌وآمد دارند و رفت‌وآمدهای‌شان در این مدت کاملا قطع نشده اما نمی‌توان گفت که به آن علت بوده است. حالا هم نمی‌شود تشخیص داد که وقتی دُز دوم را دریافت کردند مبتلا بودند یا خیر؛ چون بعد از آن چنین علائمی پیدا کردند.
او همچنین با بیان این‌که وضعیت عمومی محمدرضا حکیمی کاملا خوب است، هوشیاری خوبی دارد و کارهایش را خودش انجام می‌دهد، گفت که زمان ترخیص این اندیشمند دینی از بیمارستان فعلا مشخص نیست و به نتایج یک‌سری از آزمایش‌ها بستگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *