17:06

۳ فیلم جدید اکران توانستند گیشه خود را با مجموع حدود ۴۴۰ میلیون تومان افتتاح کنند.
به گزارش ایرنا، پس از حدود یک‌ماه‌ونیم، ۳ فیلم جدید از انتهای هفته گذشته به روی پرده رفتند تا در قالب بسته جدید، بتوانند حال و هوای گیشه این روزهای سینمای ایران را تغییر دهند.
فیلم طبقه یک‌ونیم به کارگردانی نوید اسماعیلی که از روز سه‌شنبه به روی پرده رفت توانست در ۳ روز ابتدایی نمایش خود، ۳۷۰۰ نفر را به سینماها کشانده و در ۳۰۰ سانس نمایش خود در ۱۱۰ سالن، ۱۲۷ میلیون تومان بفروشد.
طبقه یک‌ونیم را نوید اسماعیلی به نویسندگی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی در سال ۱۳۹۹ کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: داستان فیلم در یک کارخانه می‌گذرد که مدیر مالی آن، یک روز با ورود به محل کار متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود.
در این فیلم، مهدی هاشمی، صحرا اسداللهی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، مهران رجبی، امیرمحمد متقیان و اسدالله یکتا به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فیلم بیرو، ضعیف‌ترین عملکرد را در میان آثار جدید داشت و تنها ۳۱۰ بلیت فروخت. این فیلم در ۶۸ سانس و ۴۴ سالن به روی پرده رفت و توانست ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بفروشد.
این فیلم را مرتضی علی عباس میرزایی سال گذشته جلوی دوربین برد. فیلمی که سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآمد. این فیلم، روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند، از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.
در بیرو، بازیگرانی چون حسین بیرانوند، رضا داوودنژاد، سعید داخ، صحرا اسدالهی، سهیل قنادان، سیاوش چراغی‌پور، مهدی زمین‌پرداز، ستایش تارانی و سارا والیانی بازی کرده‌اند.
انیمیشن موزیکال و کمدی لوپتو، فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست پرچم آثار انیمیشن که طی هفته‌های اخیر توسط پسر دلفینی بالا بود را همچنان در اهتزاز نگه‌دارد.
لوپتو ۹۶۰۰ نفر را طی ۳ روز به سینماها کشاند و در ۵۹۳ سانس خود در ۱۶۲ سالن، ۳۰۰ میلیون تومان عایدی داشت.
داستان این فیلم درباره پزشک یک آسایشگاه روان‌درمانی است که تصمیم گرفته است با تولید یک محصول اسباب‌بازی، بیماران را درمان کند. این اتفاقات با حضور یک فرشته که در دکتر حس امید ایجاد می‌کند پیش می‌رود، اما او این فرشته را نمی‌بیند و تنها علی پسر دکتر او را می‌بیند. در ادامه قصه، آقای دکتر متوجه خرابکاری یکی از بیماران در تولید می‌شود که علی با کمک فرشته به دنبال راه حلی برای این مشکل است.
انتظار می‌رود با افزایش نمایش فیلم‌های پرمخاطب طی هفته‌های آینده، روند استقبال از سینماها، افزایش یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *