9:32

کارگردان فیلم سینمایی «بوسه در باران» از پایان مراحل فنی خبر داد و گفت: مراحل فنی فیلم به اتمام رسیده و پروانه نمایش آن صادر شده است.
به گزارش روابط عمومی این فیلم، کارگردان این فیلم گفت: در حال حاضر پیگیری‌ها برای پخش آن ادامه دارد تا بتوانیم شرایط اکران عمومی فیلم را فراهم آوریم.
یاسر فقیهی افزود: موضوع فیلم در خصوص جوانان علاقمند به سینما و موسیقی است که سودای دیده شدن را در سر می‌پرورانند. ولی گاهی می‌شود دختران و پسرانی مورد سوءاستفاده افراد سودجو در دنیای سینما و موسیقی قرار گیرند و بعدها خود را در معرض ناامیدی و افسردگی ببینند، ما در این فیلم تلاش کرده‌ایم تا حدودی مخاطب را با این گونه موارد در فضایی تلطیف شده و عاشقانه آشنا نماییم‌.
خاطره حاتمی، مجید حاجی زاده، رضا توکلی، علی سفلی، الهه نقدی، علی جلالی، فهیمه کاکاوند و طاها عبدالمالکی بازیگران این فیلم هستند.
عوامل «بوسه در باران» عبارتند از: کارگردان: یاسر فقیهی، تهیه کننده: سید محمد قاضی، نویسنده فیلمنامه: امیرمهدی صادقی، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، تدوین: وحید بیطرفان، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: احسان کارآموز، مدیر صدابرداری: علی جعفری، اجرای گریم خانم‌ها: فرزانه بیضایی، اجرای گریم آقایان: ونداد درویشیان، طراح صحنه و لباس: سارا گرزین، منشی صحنه: سمانه دالوند، عکاس: فرانک جامه بزرگ، روابط عمومی: مریم حضرتی، مدیر تولید: سهیل طلایی، مدیران تدارکات: مرتضی شایسته و فرزاد فدوی، پشتیبانی تولید: امیر عبدالمالکی اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *