16:19

بهروز وندادیان، شاعر در ۸۲ سالگی و بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
علی وندادیان، فرزند این شاعر به ایسنا گفت: پدرم شب گذشته (جمعه، هفتم آبان‌ماه) در بیمارستان از دنیا رفت.
او سپس توضیح داد: پدرم با وجود این‌که واکسینه شده بود، کرونا گرفت و مدتی در بیمارستان بستری بود، به ما گفتند که وضعیت رو به بهبود است و از بیمارستان مرخصش کردند. تنگی نفس داشت و زمانی که به پرستار گفتم، گفت از عوارض کرونا است. چند روزی در خانه دوره نقاهت را می‌گذراند که وضعیتش بد شد. به بیمارستان دیگری رفتیم، چندروزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی بستری شد و با منفی شدن تست کرونایش به بخش آی‌سی‌یوی عادی منتقل شد و علت را به ما نارسایی قلبی عنوان کردند. حدود یک هفته وضعیت سلامتی‌اش رو به بهبود بود. اما روز چهارشنبه دوباره حالش بد شد و برای تنفس لوله‌گذاری کردند و دیشب از دنیا رفت. او ۱۱ روز زجر کشید.
فرزند علی وندادیان درباره مراسم تشییع و خاکسپاری این شاعر فقید نیز گفت: با نماینده ارشاد صحبت کردیم و قرار شده فردا (نهم آبان) در قطعه هنرمندان باغ رضوان رشت به خاک سپرده شود اما ساعت دقیق مراسم مشخص نیست.
بهروز وندادیان، متولد سال ۱۳۱۸ خورشیدی، شاعر و داستان‌نویس گیلانی با پدر و مادری اصالتأ آذری بود. «خاکسترهای گیج ماه» و «قاصدک‌هایی که خواب ندارند» از جمله کتاب‌های منتشرشده او هستند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *